رفیعی: سپاهان بی‌جهت هواداران خود را در آسیا بدنام نکند

وکیل بین المللی فوتبال گفت: حال این روزهای فوتبال ما مانند شیر بی یال، دم و اشکم است و امیدوارم فکری به حال این وضعیت شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ غلامرضا رفیعی در خصوص حواشی ایجاد شده پس از لغو دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت: این بازی باید سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود و این موضوع مشمول ماده ۶۲ آیین‌نامه انضباطی و ماده ۸ آیین‌نامه سازمان لیگ می‌شود. به هیچ عنوان بهانه تیم سپاهان در این رابطه جزو حوادث قهری و خارج از کنترل محسوب نمی‌شود.

وی ادامه داد: به مدیران باشگاه سپاهان هشدار می‌دهم اگر چنین بهانه‌ای را مطرح و برآن پافشاری کنند بهترین دلیل و مدرک را به کنفدراسیون فوتبال آسیا می دهند که میزبانی آنها در لیگ قهرمانان آسیا گرفته شود. مسوولان باشگاه سپاهان به این فکر کنند که دنیا دهکده جهانی شده است و تماشاگران خود را بی‌جهت بدنام نکنند.

وکیل بین المللی فوتبال گفت: سه ساعت قبل از بازی طبق قانون نماینده دستگاه انتظامی و امنیتی، نماینده هیات فوتبال و رییس ورزشگاه و افراد دیگر بر اساس ماده ۸ در زمین حضور یافتند و اگر مشکلی بود بی تردید برای آن راه حلی پیدا می‌کردند.

وی ادامه داد: باشگاه سپاهان متعهد بوده به عنوان میزبان ۹۰ دقیقه قبل از آغاز مسابقه در ورزشگاه حضور یافته و لیست بازیکنان خود را تحویل ناظر بازی دهد. به ۲ دلیل هیچکس این مورد را از تیم میزبان به عنوان یک حادثه قهری قبول نمی‌کند و همچنین ادعاهایی که مطرح می شود به طور جد باعث سوءاستفاده باشگاه‌های رقیب سپاهان در لیگ قهرمانان خواهد شد.

رفیعی در مورد زمان اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: رای این بازی کاملا مشخص است. این اتفاق اگر هرکجای دنیا رخ دهد در ظرف ۷ روز رای صادر و نتیجه آن سه برصفر خواهد بود.

وکیل بین المللی فوتبال گفت: اگر  قرار باشد فدراسیون فوتبال مقابل این اتفاقات قرار نگیرد واقعا شرایط سخت‌تری خواهیم داشت. امروز فوتبال ما شیر بی یال، دم و اشکم است و حال این روزهای فوتبال ما تاسف‌بار است.

 

دیدگاه تان را بنویسید