وزنه‌برداری جوانان آسیا؛

یک نقره، حاصل تلاش نماینده ایران در دسته ۶۷ کیلوگرم

رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا با مدال‌آوری نماینده ایران در دسته ۶۷ کیلوگرم جوانان پیگیری شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در سومین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان، امروز رقابت دسته 67 کیلوگرم جوانان با حضور حسین پاکار به عنوان نماینده ایران برگزار شد.

پاکار که نخستین نماینده ایران در این رقابت‌ها است، در حرکت یکضرب با 135 کیلوگرم پس از وزنه‌برداری از اندونزی به مدال نقره دست یافت. وی در این حرکت سه بار در مهار وزنه‌های 124، 131 و 135 کیلوگرمی موفق ظاهر شد.

نماینده ایران در دو ضرب ابتدا موفق به مهار وزنه 144 کیلوگرمی شد، اما در تلاش‌های دوم و سوم و در مواجهه با وزنه 152 کیلوگرمی ناموفق بود و در این حرکت با رکورد 144 کیلوگرم به کار خود پایان داد و ششم شد.

بدین ترتیب حسین پاکار در مجموع به رکورد 279 کیلوگرم دست یافت و تنها به کسب مدال نقره در یکضرب بسنده کرد. وی در مجموع در رده پنجم ایستاد.

از ساعت 16 بعدازظهر امروز به وقت تهران در در گروه A دسته 73 کیلوگرم رده سنی جوانان، میرمصطفی جوادی و روح‌الله بیرانوند به مصاف حریفان خود می روند. اروین از اندونزی با رکورد ورودی 320 کیلوگرم در جایگاه اول قرار دارد. لی از کره‌جنوبی و نگوین از ویتنام هر دو با رکورد 310 کیلوگرم دوم هستند. جوادی با رکورد 305 کیلوگرم در رتبه بعدی جای گرفته است. بیرانوند و وزنه‌بردار دیگر اندونزی با رکورد ورودی 300 کیلوگرم در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید