مردی در مرخصی از زندان همسرش را به قتل رساند

فرمانده انتظامی ساوه گفت: یک زندانی که در هنگام مرخصی به دلیل اختلافات خانوادگی همسرش را به قتل رسانده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی روز شنبه در مورد جزئیات این خبر، افزود: در روزهای پایانی آذر امسال گزارشی از خودکشی خانمی در منزل مسکونی اش که در یکی از محله های شهر قرار داشت به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: بررسی های مقدماتی صحنه، نشان از خودکشی خانمی ۲۹ ساله داشت که با توجه به شک کارآگاهان پلیس، تحقیقاتی تخصصی برای بررسی موضوع آغاز شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در فرایند اقدامات کارشناسی پلیس، مشخص شد که این فرد به قتل رسیده است و کارآگاهان در بازجویی از بستگان مقتول به همسر او که در زندان به سر می برد، مشکوک شدند.

سرهنگ عیسی آبادی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات، اسناد و مدارک لازم از ارتکاب قتل توسط همسر مقتول به دست آمد و با هماهنگی مرجع قضائی این فرد دستگیر شد.
وی اظهار کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب قتل همسرش در دوران مرخصی از زندان اعتراف و دلیل این اقدام را برخی اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی ساوه گفت: پرونده ای در این زمینه تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

شهر ساوه با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲۲ منطقه حاشیه ای است.

 

دیدگاه تان را بنویسید