چشمی: همه صحنه های 50-50 به نفع پرسپولیس گرفته شد

مدافع استقلال گفت: حاضریم همین الان دوباره به رختکن برویم و لباس عوض کنیم و ۳ نود دقیقه دیگر بازی کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌روزبه چشمی, پس از تساوی 2-2 تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس گفت: قبل از بازی خیلی از پرسپولیسی‌ها گفته بودند, راهی جز شکست دادن استقلال ندارند ولی آخر بازی معلوم شد که کدام تیم برای بردن آمده بود و کدام تیم برای نباختن.

وی درباره داوری این بازی عنوان کرد: به صورت کلی و به صحنه‌های گل, کاری ندارم. برای حیدری احترام زیادی قائل هستیم و او انسان متشخصی است ولی جدا از بحث‌های پنالتی و صحنه‌های مهم که معمولا در مورد آنها بحث می‌شود, خطاهایی است در میانه میدان روی بازیکنان ما رخ می‌داد. داور در صحنه‌هایی که به نفع پرسپولیس بود برای آنها سوت می‌زد وخطا می‌گرفت اما صحنه‌های شدید‌تر را برای ما سوت نزد.

چشمی ادامه داد: همه صحنه های 50-50 به نفع پرسپولیس از دقیقه یک تا آخر گرفته شد. اوساگونا  توپ را به سمت هوادارن ما شوت کرد و هر داوری بود به او کارت زرد نشان می‌داد. همه کارشناسان فقط پنالتی‌ها را بررسی می‌کنند ولی اگر خطا‌های وسط زمین هم دیده شود, شرایط خیلی فرق می‌کند.

مدافع استقلال یادآور شد: قبل از بازی دوست نداشتم مصاحبه کنم چون بیشتر از سمت پرسپولیسی‌ها صحبت شد که تیم بهتری هستند و و برای برد به دربی می‌آیند ولی تصاویر گویای همه چیز است. حاضریم همین الان دوباره به رختکن برویم و لباس عوض کنیم و 3 نود دقیقه دیگر بازی کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید