لیگ برتر والیبال؛

تماشاگران شهداب یزد محروم شدند/ شهرداری ارومیه تذکر کتبی گرفت

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، تیم شهداب یزد را به یک جلسه محرومیت از همراهی تماشاگران و پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حواشی دو دیدار برگزار شده در یزد و ارومیه از هفته سیزدهم لیگ برتر، دو موضوع نشست کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بود و این کمیته بر اساس گزارش ناظرین و مستندات ارائه شده، آرای زیر را صادر کرد.

در مورد حواشی دیدار تیم‌های شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان، نظر به این که برخی تماشاگران تیم میزبان (شهداب یزد) نسبت به بازیکنان تیم فولاد سیرجان ایرانیان و داور، الفاظ زشتی به کار برده‌اند و سابقه این رفتار دور از انتظار از سوی تماشاگران تیم شهداب وجود داشته است، این باشگاه به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در بازی خانگی و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم شهداب یزد روز چهارشنبه و در دیدار با کاله آمل در هفته چهاردهم لیگ برتر، از همراهی تماشاگران خود محروم است.

در مورد حواشی دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه و کاله مازندران نیز با توجه به گزارش ناظر مسابقه مبنی بر رفتار زشت برخی تماشاگران ارومیه و توهین به تیم حریف، تذکر کتبی با درج در پرونده برای تیم شهرداری ارومیه در نظر گرفته شد و چنانچه این رفتار غیرقابل قبول تکرار شود، برای این تیم محرومیت اعمال خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید