نام ویلموتس از کمپ تیم ملی حذف شد/عکس

فدراسیون فوتبال به شکل عجیبی اقدام به حذف نام مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از کمپ تیم‌های ملی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی روز ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ برای بازدید از امکانات فوتبال ایران و سپس امضای قرارداد با تیم ملی وارد تهران شد و با حضور در کمپ تیم های ملی، از بخش های مختلف آن شامل زمین های تمرین، مجموعه پک، هتل آکادمی و ... بازدید کرد.

یکی از اقداماتی که فدراسیون فوتبال برای روز نخست حضور ویلموتس در تهران در نظر گرفته بود، کاشت یک درخت در باغچه کمپ بود. در این باغچه اغلب افراد سرشناس فوتبالی و میهمانان خارجی فدراسیون فوتبال از جمله شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا درختی به یادگار کاشته و به نامشان ثبت شده است.

در مقابل هر درخت و روی یک تابلو، نام و سِمت فردی که آنرا به یادگار در کمپ کاشته به زبان انگلیسی و یا فارسی ثبت شده است.

اما در اتفاقی عجیب، فدراسیون فوتبال ایران بعد از قطع همکاری با مارک ویلموتس، اقدام به حذف تابلو نام او از مقابل درختی کرده است که این مربی بلژیکی کمتر از ۹ ماه پیش آنرا در کمپ غرس کرده بود!

این اقدام احتمالا در پی شکایت ویلموتس از ایران در فیفا و پیگیری های حقوقی ایران برای گرفتن پول اضافه ای است که به سرمربی بلژیکی پرداخته است؛ اقدامی که نوعی انتقام جویی از این مربی در آن دیده می شود!

نام باغچه ای که این درختان در آن کاشته می شود، «صلح و دوستی» است. مشخص نیست اگر نام دیگری بر این باغچه نهاده بودند، چه سرنوشتی در انتظار درختِ ویلموتس بود!

 

دیدگاه تان را بنویسید