اعلام زمان و نحوه رونمایی از لباس‌های پرسپولیس

طی نشستی در باشگاه پرسپولیس زمان و نحوه برگزاری مراسم رونمایی از لباس‌های این تیم مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شرکت البسه ورزشی تحت قرارداد با باشگاه پرسپولیس، در نظر دارد مراسم رونمایی از لباس‌های این تیم را برگزار کند. این شرکت بنابه دلایلی از جمله رزرو مکان برگزاری و فراهم‌ساختن برخی مقدمات ترجیح داده که این مراسم بعد از بازی با الدحیل برگزار شود.

شرکت نامبرده به باشگاه اعلام کرده است که در صورت فراهم بودن شرایط مراسمی ویژه در یکی از سالن‌های بزرگ تهران تدارک دیده خواهد شد.

در جریان این مراسم، از لباس پرسپولیس در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر رونمایی خواهد شد. همچنین قبل از دربی از پیراهن پرسپولیس در  دربی 92 و لیگ قهرمانان آسیا که طرح مشترک و ویژه‌ای خواهد بود از طریق انتشار تصاویر و کلیپ‌هایی در سایت، اپلیکیشن و اینستاگرام و کانال تلگرام رسمی باشگاه پرسپولیس رونمایی خواهد شد.

از سویی دیگر به رغم انتخاب قبلی باشگاه و شرکت مذکور مبنی بر انتخاب رنگ و طرح جدیدی به‌عنوان رنگ‌ دوم ‌لباس تیم پرسپولیس با توجه به قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، قرار است طرح و رنگ جدیدی از میان طرح‌های پیشنهادی شرکت نامبرده انتخاب شود و بدین ترتیب طرح  لباس دوم به رغم انتخاب های قبلی احتمالاً تغییر خواهد کرد.

بر همین اساس امروز طی هماهنگی‌های انجام شده با این شرکت، مقرر شد آخرین نمونه طرح‌های این شرکت برای رنگ دوم، به باشگاه ارائه شود تا تصمیمات نهایی با نظر باشگاه اتخاذ شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید