حواشی دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ تصاویر

هواداران صنعت نفت هنگام گرم کردن بازیکنان پرسپولیس علیه آنان فحاشی و سنگ پرتاب کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  دو تیم  صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از هفته هجدهم لیگ برتر امروز از ساعت 15 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند.

*در جریان دیدار دو تیم، یحیی گل محمدی پس از آنکه داور اعلام کرد توپ پرسپولیسی‌ها بیرون رفته است به شدت به داور معترض شد که پیروانی او را به آرامش دعوت کرد.

* تماشاگران نفت در پایان مسابقه علیه عیسی آل کثیر بازیکن تیم‌شان شعار دادند.

* هواداران تیم آبادانی همچنین اشیایی را به داخل زمین پرتاب کردند که یکی از آنها به دست پیروانی خورد.

پرسپولیس در این بازی  یک بر صفر به برتری رسید.

*در حالی که پیش از این اعلام شده بود، تماشای بازی نفت و پرسپولیس رایگان اعلام شده بود، اما این موضوع از سوی باشگاه نفت تکذیب شد.

* چند هوادار پرسپولیس که به جایگاه نفتی‌ها رفته بودند، با فریادها و اعتراض آنها بلافاصله خارج شدند.

* هنگام گرم کردن پرسپولیسی‌ها علیه بازیکنان این تیم از جمله شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان فحاشی کردند و به سمت آنها سنگ پرتاب کردند.

*تعدادی از تماشاگران با در دست داشتن پرچم برزیل به حمایت از تیم خود پرداختند.

1

 

2

3

4

5

* با وجود شلوغی صف های بلیت فروشی ترافیک روانی در اطراف استادیوم تختی حکمفرما است.

*تعدادی از تماشاگران نفت آبادان نگران وضعیت دراگان اسکوچیچ هستند و در مورد این مربی صحبت می‌کنند. این تعداد از تماشاگران معتقد هستند که اسکوچیچ در شرایط فعلی نباید نفت را ترک کند.

*تیم فوتبال پرسپولیس 13:20  وارد ورزشگاه شد و یحیی گل محمدی بعد از بازدید از چمن ورزشگاه اعتراض خود را از وضعیت نامناسب چمن و خشکی آن به مسئولین این ورزشگاه اعلام کرد. بعد از دقایقی که با هم صحبت کردند آبیاری زمین شروع شد.

* بلیت فروشی بازی رایگان اعلام شد و تا کنون 50 درصد سکوهای هواداران تیم نفت آبادان پر شده است و از هواداران پرسپولیس خبری نیست.

* با ورود نفت آبادان هواداران به ورزشگاه هواداران این تیم با جمع شدن در کنار اتوبوس این تیم، به تشویق بازیکنان و کادر فنی این تیم پرداختند.

دیدگاه تان را بنویسید