فخرالدینی از بازیکنان تأثیرگذار ماست

مربی تراکتور: تغییر سیستم ما در بازی با ذوب‌آهن جواب داد

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: خدا را شکر تغییر سیستم ما در دیدار مقابل ذوب‌آهن جواب داد و توانستیم پیروز شویم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ علیرضا پژمان، مربی تیم تراکتور پس از پیروزی 2 بر یک این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم. خدا را شکر نتیجه گرفتیم. از بازیکنانم هم تشکر می‌کنم که خیلی زحمت کشیدند تا این نتیجه را به دست بیاوریم. با توجه به تاکتیک ذوب‌آهن نمی‌توانستیم از عمق به آنها ضربه بزنیم و به همین دلیل تاکتیک را تغییر دادیم. زمین بازی هم اصلاً مناسب نبود و قبل از بازی هم گفته بودیم زمین را یک روز قبل به ما بدهند تا چمن پا بخورد و آماده بازی شود، اما ندادند. در هر صورت خدا را شکر تغییر سیستم ما جواب داد و توانستیم پیروز شویم.

وی درباره عملکرد بازیکنان جدید تیم تراکتور گفت: بازیکنان جدید توانستند خودشان را نشان دهند و خوب عمل کرده و تاکتیک‌ها را به خوبی در زمین به اجرا درآورند. با توجه به اینکه ذوب‌آهن از کناره‌ها به تیم ما فشار می‌آورد تأکید کرده بودیم خطا نکند، اما با توجه به فشار حریف خطا کردند و به گل رسیدند. باز هم با این وجود در برخی ارسال‌های حریف خوب دفاع کردیم. در تمرینات آینده ایرادها به خصوص در بخش دفاعی و ارسال از جناحین را تمرین خواهیم کرد تا ضعف‌ها را برطرف کنیم.

مربی تراکتور درباره اینکه برخی هواداران از عملکرد فخرالدینی رضایت ندارند و همچنین غیبت رضا اسدی در ترکیب تراکتور بیان کرد: به نظر ما فخرالدینی کاری را که سرمربی خواسته بود، انجام داد. بازی اول او بود و کیفیت زمین هم در بازی‌اش مؤثر بود. در نیمه دوم فخرالدینی را آزاد گذاشتیم و یکی از ارسال‌های این بازیکن هم گل شد. عملکرد او برای ما رضایت‌بخش بود. فخرالدینی از بازیکنان تأثیرگذار ماست.

پژمان در مورد دلایل تعویض میثم تیموری نیز گفت: تغییر تیموری تاکتیکی بود و خدا را شکر با این تغییر توانستیم به گل برسیم.

وی درباره هواداران تراکتوری‌ها نیز بیان کرد: این تیم برای هواداران است و حضور آنها در نتایج تأثیرگذار است. آنها امروز آمدند و در هوای سرد 90 دقیقه تیم را تشویق کردند و توانستیم با کمک همین هواداران سه امتیاز را کسب کنیم.

«مسئول یخ‌زدگی سکوهای ورزشگاه یادگار امام (ره) و مشکلاتی که برای هواداران ایجاد شد چه کسی است؟» مربی تراکتور در پاسخ به این سؤال تصریح کرد: فکر می‌کنم این موضوع مربوط به اداره کل ورزش و جوانان استان است.

پژمان درباره عملکرد رشید مظاهری و مصدومیت او بیان کرد: در نیمه اول یک توپ پشت مدافعان افتاد که مظاهری تکل کرد، فکر می‌کنم همین موضوع باعث مصدومیتش شد. البته آسیب‌دیدگی مظاهری جزئی بود و توانست بازی کند.

وی در پایان درباره ناراحتی میثم تیموری از تعویضش گفت: این طبیعی است وقتی بازیکنی تعویض شود، ناراحت می‌شود، اما اگر تفکرات مربی را ببیند می‌فهمد که مشکلی نیست. همان‌طور که گفتم این اعتراض طبیعی است، اما او هم باید درک کند سرمربی بیرون از زمین تحت فشار است و باید تاکتیک را به نوعی تغییر دهد که تیم نتیجه بگیرد. بازیکن باید مطیع سرمربی تیم باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید