مهاجری: امروز خیلی چیزها را باختیم و جای دفاع نداریم

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: بابت شکست مقابل سایپا هیچ جای دفاعی نداریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ رضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی با سایپا اظهار داشت: ما امسال باخت داشتیم، نتایج بد هم گرفته بودیم ولی جای دفاع داشتیم، اما امروز هیچ جای دفاعی نداریم.

وی افزود: از هواداران نساجی و همه مسولان باشگاه عذر‌ می‌خواهم چون مسئولیت فنی تیم با من است. این تماشاگر لیاقت بهترین‌ها را دارد.

مهاجری افزود: ما امروز خیلی چیزها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باختیم. در این چند روز از نظر روحی و روانی چند بار با بازیکنانم صحبت کردم و گفتم بازی سختی در پیش داریم. حتی روز گذشته در کنفرانس هم سه باز از کلمه بازی سخت استفاده کردم. اما درست در جایی که نباید دچار مشکل می‌شویم. ما در تمرین همه چیز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مرور می‌کنیم ولی روز بازی احساس بر منطق ما غلبه می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به پنالتی‌ای که ممشلی خراب کرد، گفت: ما می‌توانستیم به بازی برگردیم ولی اتفاقات عجیبی افتاد. برای برادران حیدری همیشه احترام قائل هستم ولی فکر می‌کنم او به خاطر قضاوت خارج از کشوری که داشت و دو روز پیش به تهران برگشت خسته بود. او یک پنالتی برای ما گرفت و یک پنالتی برای سایپا، اما قبل از حضور در کنفرانس فیلم پنالتی سایپا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیدم و دقیقا به هنگام زدن ضربه آنها دو بازیکن تیمشان وارد محوطه شده بود. برای آنها پنالتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تکرار نکرد ولی برای ما این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد، آن هم درست در دقایقی که این حس به بازیکنان ما منتقل شده بود که می‌توانیم به بازی برگردیم، اما داور در عدم برگشت ما به بازی بی تاثیر نبود.

وی با اشاره به عملکرد خط هافبک نساجی در بازی امروز گفت: متاسفانه ما هنوز در پست هافبک دفاعی نتوانسته‌ایم به شرایط مطلوب برسیم. باید بنشینیم و دو بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینیم و یا شکل فوتبالمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عوض کنیم یا فکر دیگری انجام دهیم که غافلگیر نشویم.

خبرنگاری گفت نوید عاشوری امروز عملکرد بدی داشت که مهاجری پاسخ داد: قبول دارم که عاشوری همان بازیکن نیم فصل اول نیست ولی اینکه او دل و دماغ نداشته باشد یا بی‌انگیزه بازی کند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول ندارم. باید با او حرف بزنم چون نوع فوتبال ما به شکلی است که عاشوری جزو ارکان اصلی آن است. امروز تیم ما خوب نبود و من مسئولیت این شکست را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برعهده می‌گیرم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص حامد شیری در نیمه اول گفت: او در نیمه اول خوب کار کرد ولی شیری قربانی یکسری مشکلات دیگر شد. امروز تیم ما خوب کار کرد و نیاز داشتیم سرعت بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بالا ببریم. به همین دلیل سیستم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تغییر دادیم و شیری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیرون کشیدیم. وقتی تیمی عقب می‌افتد کار سخت می‌شود و متاسفانه درست در زمانی که به منطقه خطر حریف می‌رسیدیم، توپ لو می‌رفت. حال حساب کنید بازیکن تا آنجا جلو آمده و باید 70 متر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عقب برگردد. وینگرهای ما هم متاسفانه امروز شرح وظایفشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خوبی انجام ندادند.

مهاجری ضمن انتقاد از مشکلات پیش‌آمده در نیم فصل گفت: ما تیمی بودیم که تازه در حال شکل گرفتن بود ولی در این شرایط و در موقعیتی که تیم ما به هارمونی لازم رسیده بود، متاسفانه برخی بازیکنان جدا شدند و شکل تیم ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بهم ریختند. به لحاظ انگیزشی احساس می‌کنم تیم ما واقعا انگیزه نداشت و شاید مثلا در بازی با استقلال بازیکنان نیاز نداشته باشند که به آنها گوشزد کنیم ولی در این گونه بازی‌ها معمولا دچار مشکل می‌شویم.

وی در خصوص عدم استفاده از یک بازیکن ثابت در خط حمله این تیم گفت: ما روح‌الله باقری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بازی دادیم و وقتی تغییر سیستم دادیم، نظری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنار او گذاشتیم. بعد از آن هم عباس‌زاده به خط حمله اضافه شد ولی منظور شما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متوجه نمی‌شوم که بازیکن ثابت یعنی چه.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به این موضوع که باید اشکال تیمش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بفهمد گفت: ما با استراتژی امروز پیکان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بردیم ولی بعد از شما سوالاتی درباره ارنج تیم ما پرسیدید. ما سعی می‌کنیم بهتری ترکیب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به زمین بفرستیم و احسان قهاری 21 ساله، حسین ماهینی 31 ساله و ممشلی 28 ساله در تیم ما حضور دارند. حال چه کار کنیم که شما راضی باشید؟ زمانی باید قدرت خرید داشته باشید که دستتان باز باشد، اما ای کاش این سوال‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زمانی می‌پرسیدید که وضعیت مدیریت باشگاه مشخص نبود. این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم بگویم با همه احترامی که به شما می‌گذارم اما شما در تمرینات ما حضور ندارید و نمی‌دانید وضعیت آمادگی بازیکنان ما چگونه است.

مهاجری در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد بازیکن جدید بگیرید گفت: ما یک سهمیه فیفا داریم که قطعا اگر امکانش باشد، یک بازیکن جذب خواهیم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید