رادولوویچ: نیمه اول شانسی به تراکتور ندادیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: رسما اعلام نمی‌کنم که استعفا می‌دهم اما با باشگاه صحبت و راضی‌شان می‌کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ابتدا کامران شیرزادی مدیر رسانه ای ذوب آهن بخاطر غیبت روز گذشته سرمربی در نشست خبری عذرخواهی کرد و سرمربی تیم ذوب آهن سپس اظهار داشت: مشکل بزرگی قبل از بازی داشتیم چون دو روز قبل از بازی مجبور شدیم برنامه مان برای این بازی را عوض کنیم ولی با وجود تغییر استراتژی از عملکرد تیم رضایت دارم اما از نتیجه راضی نیستم.  امروز با تیم دوم جدول بازی داشتیم نیمه اول خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و شانسی به تراکتور ندادیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم تمرکزمان را از دست دادیم و گل ساده ای را دریافت کردیم. با این حال به بازی برگشتیم و چند موقعیت گلزنی ایجاد کردیم و گل هم زدیم. در حالیکه بازی مساوی شد باز هم تمرکزمان را از دست دادیم و گل خوردیم. روی دو سانتر دو گل خوردیم و باختیم. از عملکرد تیمم راضی هستیم از نتیجه نه، زیرا می‌توانستیم مساوی کنیم. می‌توانیم خوش بین باشیم. این نظر کلی من بود و در نهایت 2 بر یک نتیجه را واگذار کردیم. کاملا به نقاط قوت تراکتور واقف هستم. شانس‌هایمان را مقابل تیم‌های هم طراز خودمان امتحان می کنیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه غیبت حدادی فر چقدر روی تیم شما تاثیر گذاشت گفت: چند روز قبل از بازی او را از دست دادیم و متاسفانه بازیکنی نداشتیم که بتوانیم جانشین حدادی فر باشد. می‌دانستیم تراکتور مستقیما از میانه میدان حمله می‌کند. تمام فضا را بسته بودیم و در نیمه اول موقعیتی به حریف ندادیم اما روی دو ارسال در نیمه دوم  2 گل خوردیم. شانس زیادی داشتیم که متاسفانه استفاده نکردیم. 2 بازیکن فقط 4 جلسه تمرینی با ما تمرین کردند و هر دو هم امروز با ما بازی کردند. متاسانفه آمار خوبی نداشتند. من به تیمم خیلی امیدوارم.

رادو لوویچ در مورد اینکه در نیمه دوم بازیکنان کناره‌ای شما فرشاد محمدی مهر و اسماعیلی فر نتوانستند تیم شما را به بالانس برسانند، گفت: دو گلی که خوردیم تمرکزمان از بین رفت وقتی تیمی برای جبران تلاش می‌کند تمرکز لازم را ندارد. دانیال اسماعیلی فر یک موقعیت گلزنی خوبی داشت که دروازه بان حریف توپ را گرفت.

وی در مورد میزان مصدومیت حدادی فر و زمان بازگشتش به میدان اظهار داشت: او بعد از 4 جلسه تمرین به تیم ما ملحق خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید