آخرین اطلاعات درباره گوشی آینده برند نوکیا

به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی آینده برند نوکیا در فضای مجازی منتشر شده است که بعضی از مشخصات آن را برای ما فاش می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده‌اند که از کار کردن شرکت HMD Global روی یک گوشی پرچمدار جدید از برند نوکیا خبر می‌دهند. اما با توجه به شکستی که HMD Global در سال گذشته با عرضه Nokia 9 PureView با آن مواجه شد این شرکت در حال انجام اقدامات ویژه‌ای برای اطمینان از این است که تاریخ تکرار نشود.

جدیدترین پرچمدار برند نوکیا

یکی از خبرگزاری‌های فناوری از یک منبع موثق شنیده است که HMD Global قصد دارد امسال نوکیا 9.1 PureView با اسنپدراگون ۸۵۵ را منتشر کند. اما در عوض مشخص شده است که این شرکت فنلاندی تمرکز خود را به نسل بعدی نوکیا 9.2 PureView تغییر داده است.

طبق گزارش‌های منتشر شده درباره دستگاه بعدی برند نوکیا، در این پرچمدار جدید از تراشه قدرتمندتر اسنپدراگون ۸۶۵ بهره گرفته شده است. انتظار می‌رود این تراشه جدید در گلکسی S20 اولترا و OnePlus 8 Pro دیده شود.

 

اطلاعات به دست آمده از 9.2 PureView 

هنوز مشخصات خاصی در این مورد ارائه نشده است، اما به نظر می‌رسد HMD Global به دلیل عدم پشتیبانی پس از فروش نوکیا 9 PureView شریک تجاری خود را رها می‌کند. با این حال، این شرکت قصد دارد یک دوربین عالی در نوکیا 9.2 PureView اضافه کند که توسط یکی از شرکای قدیمی نوکیا مانند "توشیبا" تهیه شده است.

اعتقاد بر این است که پرچمدار بعدی با نام تجاری نوکیا می‌تواند اولین معرفی خود را قبل از ماه ژوئن انجام دهد، اگرچه در گزارش‌های قبلی احتمال تاخیر آن تا پاییز ذکر شده است. هنوز اطلاعات مربوط به قیمت گذاری این دستگاه ارائه نشده است، اما HMD می‌تواند از رقابت مستقیم با پرچمداران پریمیوم جلوگیری کند. در عوض این برند می‌تواند یک استراتژی قیمت گذاری درست با ویژگی‌های نوکیا ۸ را اتخاذ کند تا از قیمت پایین‌تر و تقاضای قوی‌تری برخوردار باشد.

دیدگاه تان را بنویسید