حواشی دیدار پرسپولیس و تراکتور+ تصاویر

هواداران تیم فوتبال تراکتور تبریز چند ساعت مانده به آغاز بازی تیم‌شان مقابل پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی حضور یافته‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور از ساعت 15:15 امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

در جریان دیدار پرسپولیس و تراکتور سنگ پرانی هواداران تصاویر زشت و زننده‌ای را به نمایش گذاشت.

این درگیری شدید که همراه با فحاشی دنبال شد موجب مصدومیت برخی هواداران دو تیم شد.

تصاویر زیر را مشاهده کنید.

* بعد از اخراج  ساکت الهامی سرمربی  تیم تراکتور در دقایق پایانی نیمه اول، مسابقه چند دقیقه‌ای متوقف شد تا این مربی به روی سکوهاهدایت شود.

* در اواسط نیمه اول، برخی هواداران پرسپولیسی اقدام به فحاشی کردند و فضای استادیوم را تحت تاثیر قرار دادند و این مساله موجب شد تا هواداران تراکتور با سنگ به تماشاگران پرسپولیس حمله کنند. چند سنگ هواداران تراکتور به جایگاه خبرنگاران اصابت کرده است و در این حادثه چند تماشاگر مصدوم شدند.

* بیش از 10 هزار تماشاگر آذری در ورزشگاه دیده می‌شوند و آنها 10 درصد سکوها را به خود اختصاص داده‌اند.

* علی خطیر معاون پیشین باشگاه استقلال در ورزشگاه دیده حضور دارد.

تیم فوتبال تراکتور تبریز , تیم فوتبال پرسپولیس ,

* با افزایش تعداد تماشاگران تبریزی، آنها خواهان جایگاه بیشتری بودند که این مسئله فعلاً با مخالفت نیروی انتظامی مواجه شده است. در این میان هواداران تبریزی شعارهای تندی علیه مأموران انتظامی سر می‌دهند.

* یحیی گل‌محمدی و ساکت الهامی که فصل پیش در کادر فنی شهر خودرو حضور داشتند، قبل از آغاز بازی به گرمی با هم خوش و بش کردند.

* با شروع بازی، هواداران تبریزی شروع به پرتاب اشیا و سنگ به مأموران نیروی انتظامی کردند تا بلکه جایگاه بیشتری به آنها اختصاص داده شود.

* داور بازی از رنگ پیراهن رشید مظاهری ایراد گرفت و خواهان تعویض آن در شروع مسابقه شد.

* هواداران تیم تراکتور روی سکوهای ورزشگاه آزادی اقدام به نشان دادن پرچم ژاپن کردند که این اتفاق باعث ایجاد درگیری لفظی شدیدی بین هواداران دو تیم شد.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس پیش از شروع مسابقه علیه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شعار دادند و به او توهین کردند.

* دروازه‌بانان دو تیم اولین نفراتی بودند که برای گرم کردن وارد زمین شدند. علیرضا بیرانوند و رادوشوویچ زودتر از رشید مظاهری و دیگر دروازه‌بانان ذخیره تراکتور پا به چمن سبز ورزشگاه گذاشتند. در هنگام ورود رشید مظاهری به زمین مسابقات هواداران تراکتور او را به شدت تشویق کردند و این دروازه‌بان به سمت آنها رفت و به ابراز احساسات پرشورها پاسخ داد.

* بازیکنان تیم تراکتور زودتر از بازیکنان پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شدند. تراکتوری‌ها با گرمکن‌های قرمز و بازیکنان تیم پرسپولیس با گرمکن‌هایی به رنگ طوسی در زمین مشغول گرم کردن هستند.

* هواداران تیم پرسپولیس علیرضا بیرانوند و رادوشوویچ را به شدت تشویق کردند.

* به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) و ایام فاطمیه تعدادی از همیاران هوادار با  در دست داشتن پرچم‌های مشکی منقش به نام فاطمه زهرا (س) در کنار زمین حاضر شدند.

* حدود 10 هزار نفر از علاقمندان فوتبال در ورزشگاه آزادی برای تماشای این مسابقه حاضر شدند.

*پیش از آغاز بازی اسکوربورد ورزشگاه آزادی با پخش تصاویری از استان سیستان و بلوچستان و با پیام "در کنارتم هموطن" به ابراز همدردی با مردم سیل زده این استان پرداخت. همچنین اسکوربورد ورزشگاه با پخش تصاویری از شهید سلیمانی یاد سردار دل‌ها را گرامی داشت.

*جایگاه هواداران تراکتور در طبقه پایین ورزشگاه آزادی پر شده و سکوهای مختص آنها در طبقه دوم نیز در حال تکمیل ظرفیت است.

* هواداران تیم پرسپولیس اقدام به تشویق بشار رسن کردند و این بازیکن نیز به سمت آنها رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. همچنین شجاع خلیل‌زاده و سیدجلال حسینی توسط هواداران سرخپوش تهرانی به شدت تشویق شدند.

* هواداران تراکتورساز به کنایه شعار می‌دهند پرسپولیس به شهر ما خوش آمدی. آنها همچنین شعار یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراکتور بایراقی را سر می دهند.

* بیرون ورزشگاه تردد عادی است و ترافیک روانی جریان دارد.

* به مناسبت ایام فاطمیه نوحه و مداحی در ورزشگاه پخش می‌شود.

* روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ نیز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را نیز گرامی داشته است.

هواداران تراکتور از چند ساعت مانده به آغاز بازی، خودشان را به ورزشگاه آزادی رسانده تا از نزدیک شاهد دیدار تیم‌‌شان باشند. طبق قانون قرار است تنها 10 درصد جایگاه‌ها در اختیار هواداران میهمان قرار بگیرد.

تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال تراکتور تبریز , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال تراکتور تبریز , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال تراکتور تبریز , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال تراکتور تبریز , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال تراکتور تبریز , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال تراکتور تبریز , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال تراکتور تبریز ,

دیدگاه تان را بنویسید