اسکان اضطراری بیش از ۱۶ هزار آسیب دیده سیلاب در سیستان وبلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۶ هزار و ۳۸۳ نفر از آسیب دیدگان از باران و سیلاب اخیر در این استان در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رسول راشکی اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های هفته گذشته در سیستان و بلوچستان رودخانه‌های فصلی طغیان کردند و تعدادی از راه‌های ارتباطی مسدود و منازل شماری از مردم در ۱۵ شهرستان در جنوب استان دچار آبگرفتگی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: از همین رو تاکنون به ۱۶۱ هزار و ۵۲۴ نفر آسیب دیده در سطح استان توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان امداد رسانی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی به مردم سیل زده در ۱۱۲۵ روستای سیستان و بلوچستان همچنان در حال انجام است، ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر توسط ۵ هزار و ۱۵۸ نجاتگر در قالب یک هزار و ۳۰۳ تیم عملیاتی کار امداد رسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان را بر عهده دارند.

راشکی گفت: از همین رو ۱۶ هزار و ۳۸۳ نفر از آسیب دیدگان از باران و سیلاب اخیر در استان سیستان و بلوچستان در چادرهای هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر علاوه بر اسکان مردم درگیر طی این مدت ۱۵ هزار و ۵۳ تخته پتو، ۷ هزار و ۵۴۶ تخته موکت، ۳ هزار و ۵۵۵ دستگاه چادر و مقادیری نایلون و مواد غذایی بین افراد آسیب دیده در سطح استان سیستان و بلوچستان توزیع کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید