صعود نادال و مدودف در روز چهارم تنیس اپن استرالیا

تنیسورهای اسپانیایی و روس با شکست حریفانشان به دور سوم اپن استرالیا صعود کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ در روز چهارم اپن استرالیا تنیسورهای برتر به دور سوم راه پیدا کردند. در یکی از مهمترین بازی ها رافائل نادال برابر دلبونیس قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. تنیسور اسپانیایی در ست نخست ۶ بر ۳ حریف آرژانتینی اش را شکست داد و در ست دوم با نتیجه نزدیک ۷ بر ۶ پیروز شد. برتری مرد شماره یک جهان ادامه داشت و ۶ بر یک حریف خود را مغلوب کرد‌.

دنیل مدودف هم با نتیجه مشابه مارتینس پورترو را شکست داد. تنیسور روس در ست نخست ۷ بر ۵ پیروز شد. او در ادامه توانست حریف خود را با نتیجه ۶ بر یک شکست دهد و ست سوم را با پیروزی ۶ بر ۳ به پایان رساند.

الکساندر زورف ۳ بر صفر ایگور گوراسیموف را شکست داد اما دومینیک تیم به سختی و با نتیجه ۳ بر ۲ برابر بولت پیروز شد.

استن واورینکا، تیلور فریتز، پابلو کارنیو، کارن خاچانف، فرناندو ورداسکو، آندری روبلیف، گائل مونفیس و ارنست گولبیس نیز به دور سوم صعود کردند.

در بخش بانوان کارولینا پلیسکووا برابر لائورا زیگموند قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بانوی شماره دو جهان هر دو ست را با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع خود پایان داد.

سیمونا هالپ به مصاف هری دارت رفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بانوی شماره چهار جهان در ست نخست ۶ بر ۲ حریف خود را شکست داد و ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع خود پایان داد.

کیکی برتنس، بلیندا بنچیچ و آنجلیک کربر هم با شکست حریفانشان به دور بعد صعود کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید