سامان قدوس: مقابل مون‌پلیه مستحق باخت نبودیم

هافبک ایرانی آمیان بعد از شکست مون پلیه، گفت: نتیجه عادلانه نبود به نظرم ما مستحق بیشتر از این ها بودیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ تیم فوتبال آمیان شنبه گذشته در هفته بیست و دوم لوشامپیونه با حضور سامان قدوس، هافبک ملی پوش کشورمان بعد از گذراندن دوران محرومیت 4 ماهه مقابل مون‌پلیه قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

قدوس در مصاحبه با سایت «premium» فرانسه بعد از این شکست، گفت: نتیجه عادلانه نبود به نظرم ما مستحق بیشتر از این ها بودیم. داور یک یک پنالتی ما را نگرفت. در این بازی فرصت هایی برای گلزنی داشتیم. به نظرم در این بازی ها چیزی های خوبی را یاد گرفتیم و برای بازی آینده با رمیس آماده تر شدیم. ما باید به کار و تلاش خود ادامه دهیم. به نظرم پیروزی ها در آینده نزدیک به سراغ ما خواهند آمد.

وی افزود: ما در نیمه اول خوب بازی کردیم ولی در نیمه دوم بازی فشار رقیب بر ما زیاد شد و در نهایت بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع آنها به پایان رسید. ما باید به تلاش خود ادامه دهیم و به توانایی خودمان ایمان داشته باشیم. بله ما در شرایط کنونی تحت فشار قرار داریم و باید همه دست به دست هم دهیم تا از این موقعیت خارج شویم. چیزی برای نگرانی وجود ندارد. هنوز 18 هفته پیش‌رو داریم و تمام تمرکزمان روی این جام است.

هافبک ایرانی درباره اینکه آمیان در شرایط کنونی به چه چیزی نیاز دارد، گفت: موفقیت چیزی است که باید به دنبال آن باشیم. تنها نیاز دارد در تمرینات تلاشمان را مضاعف کنیم تا به موفقیت برسیم. باید برای بازی چهارشنبه ریکاوری کنیم و خواب و تغذیه خوب داشته باشیم. امیدوارم در این دیدار پیروز شویم و این هدف ماست. در بازی پیش رو نیاز به تمرکز داریم تا به هدف خود برسیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید