وضعیت خطرناک باشگاه استقلال/ قمار خطرناک مجیدی

استقلال در شرایط خوبی قرار ندارد و جدایی آندرا استراماچونی از این تیم و شرایط مالی نامناسب، این باشگاه را در یکی از بدترین حالت‌های خود قرار داده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ بعد از جدایی آندره‌آ استراماچونی باشگاه استقلال در شرایطی بدی از لحاظ مالی قرار گرفته است و بدهی‌های باشگاه بسیار زیاد است. دراین میان صحبت‌هایی به گوش می‌رسد که حتی از پول‌های فصل آینده این باشگاه هم خرج شده است. در طرف دیگر باتوجه به سختی انتقال پول تکلیف خارجی‌ها مشخص نیست و معلوم نیست شیخ دیاباته و میلیچ چه سرنوشتی پیدا خواهند کرد. البته این مشکلات مالی بازیکن‌های داخلی تیم را هم کلافه کرده و باعث شده تا از مدیریت باشگاه گله داشته باشند. دیروز هم خبر رسید میلیچ به دنبال فسخ قراردادش است و تاخیر دیاباته در ورود به تهران هم در نوع خود عجیب و کمی مشکوک است.

از سویی دیگر انگار با حضور دستیاران خارجی مجیدی به‌دلیل مسائل انتقال پول مخالفت شده و این مربی باید با کادرفنی داخلی لیگ را ادامه دهد. حالا فرهاد مجیدی بهتر از هرکسی می‌دادند چه قمار بزرگی روی سرنوشت خود کرده که حاضر شده اعتبار شماره هفت خود را خرج کند و اگر در دربی موفق به پیروزی نشود یا لیگ را از دست بدهد چه حجمی از اعتبار خود را از دست خواهد داد.

به‌نظر می‌رسد استقلال یکی از بدترین دورههای تاریخ خود را سپری خواهد کرد و مشخص نیست که سرنوشت بازیکنان و سرمربی این تیم درنهایت به کجا خواهد انجامید.

 

دیدگاه تان را بنویسید