کمیته فنی باید سرمربی تیم ملی را انتخاب کند

اصفهانیان: از اول هم با برانکو مذاکره نکردیم / صحبتی با دایی و گل محمدی نشده

عضو هیات‌‌ رییسه فدراسیون فوتبال مدعی شد که تاکنون مذاکره ای با علی دایی و برانکو انجام نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

بحث استعفای مهدی تاج و سردرگمی برای انتخاب سرمربی تیم ملی باعث شده تا نقش اعضای هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال بیشتر از همیشه به چشم بیاید. در حالی که تا بازی مقابل کامبوج و هنگ‌کنگ تنها دو ماه و نیم دیگر باقی مانده و فدراسیون فوتبال با استعفای مهدی تاج و جدایی مارک ویلموتس مواجه شده، شایعات مختلفی نیز وجود دارد.

فریدون اصفهانیان، داور قدیمی و عضو هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس درباره شرایط این روزهای نیمکت تیم ملی اظهار می کند: «هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال هم دنبال این است تا زودتر تکلیف نیمکت تیم ملی مشخص شود و این اتفاق سریعتر رخ بدهد تا تیم ملی از بلاتکلیفی خارج شود. گزینه‌هایی خارجی و داخلی وجود دارند که باید رزومه آنها بررسی شود و یکی از آنها را انتخاب کنیم.»

اصفهانیان درباره اینکه شانس گزینه داخلی بیشتر است یا خارجی پاسخ روشنی نمی‌دهد: « هنوز چیزی قطعی نشده و مشخص نیست. کمیته فنی باید گزینه های مختلف را بررسی کند و بعد به ما اعلام شود که با چه کسی مذاکره کنیم. باید منتظر باشیم تا ببینیم کمیته فنی نام چه افرادی را اعلام می‌کند.»

اصفهانیان مذاکره با برانکو را هم اینطور تکذیب کرد: « ما هیچ وقت مذاکره ای با برانکو نداشتیم. متأسفانه برخی رسانه‌ها از قول ما مطالب مختلفی را منتشر می کنند اما از اول هم بحث مذاکره با برانکو نبوده و چنین اتفاقی رخ نداد. »

برانکو

 

طی روزهای خیر بحث حضور علی دایی و یحیی گل محمدی روی نیمکت تیم ملی شنیده شده. اصفهانیان در این باره هم به جی پلاس گفت: «اصلا ما مذاکره ای با هیچ یک از گزینه‌ها انجام نداده‌ایم. باید کمیته فنی در این باره تصمیم بگیرد و بعد ببینیم چه کسی را می‌خواهند و چه کسی را نه. این کمیته هم هنوز جلسه‌ای برگزار نکرده که اسامی را به ما بگویند. باید آنها اسم گزینه نهایی را اعلام کنند ولی سعی می‌کنیم هر چه سریعتر سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شود.»

علی دایی

 

 

دیدگاه تان را بنویسید