برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته و کشتی فرنگی ناشنوایان یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی

مسابقات قهرمانی کشور کاراته مردان و کشتی فرنگی ناشنوایان یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور پس از انعقاد این تفاهم نامه اظهار داشت: تربیت بدنی و سلامت علاوه بر اینکه یکی از ساحت‌های تعلیم و تربیت است جز اثرگذارترین ساحت‌های تعلیم و تربیت نیز است. جوهره اصلی سند تحول بنیادین، تعلیم و تربیت تمام ساحتی است که از اهمیت ویژه‌ای برای دانش آموزان با نیازهای ویژه برخوردار است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای میان فدارسیون ناشنوایان و سازمان آموزش و پرورش استثنایی افزود: ما باید بتوانیم در همه زمینه‌های ورزشی همکاری‌های گسترده‌ای داشته باشیم و باید فراتر از این تفاهم نامه در صحنه عمل این فعالیت‌های مشترک را با کمک فدراسیون، به منظور ارتقاء تعلیم و تربیت و سلامت دانش آموزان با نیازهای ویژه، داشته باشیم.

مهران تیشه گران نیز در ارتباط با تفاهم نامه همکاری با سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: به موجب اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر ترویج فرهنگِ حضور، توانمندی و افتخارآفرینی جانبازان و معلولان از طریق ورزش، تفاهم نامه همکاری ما بین فدراسیونِ ورزش های ناشنوایان و سازمان آموزش و پرورش استثنائی امضا شد.

رئیس فدراسیون ناشنوایان کسب و حفظ سلامتی دانش آموزان ناشنوا از طریق توسعه و گسترش فعالیت‌های تربیت بدنی و ورزشی، ارائه خدمات تربیت بدنی و ورزشی در گستره مدارس دانش آموزان ناشنوای کشور، ایجاد زمینه‌های مناسب جهت ارتقا سطح علمی دست اندرکاران امور ورزشی جامعه هدف و همکاری و فراهم نمودن زمینه‌های کشف، رشد و پرورش استعدادهای ورزشی جامعه هدف را از مهم‌ترین مصوبات این تفاهم نامه عنوان کرد.

* بازدید اعضای تیم ملی جودو از موزه ملی ورزش

تیم ملی جودو ناشنوایان با حضور در کمیته ملی المپیک از موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک دیدن کردند.

حسن رنگرز مدیر موزه ورزش ضمن خیر مقدم به ملی پوشان و کادر فنی جودو توضیحاتی در خصوص موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک ارائه داد که در ادامه کادر فنی و ورزشکاران از موزه ورزش کشورمان دیدن کردند.

* برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کاراته مردان به میزبانی قم

با اعلام کمیته فنی فدراسیون، چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کاراته مردان ناشنوا به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با نام سردار شهید سپهبد سلیمانی از 4 بهمن ماه در مجموعه ورزشی شهید حیدریان به میزبانی هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم برگزار می شود.

* برگزاری مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان یادواره شهید سلیمانی

چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان با نام یادواره شهید سلیمانی 25 تا 27 دی ماه در خانه کشتی اهواز برگزار می‌شود.

طی احکامی جداگانه از سوی حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون، پرویز سیروس‌پور به عنوان سرپرست کل، غلامرضا صدیق راد به عنوان مدیر اجرایی و محمدامین کجباف به عنوان سرپرست فنی مسابقات کشتی فرنگی در اهواز منصوب شدند.

همچنین ناصر نوربخش، فرید عدنانی، مسلم شیرزاد و صابر میرزاده به عنوان اعضای کمیته فنی این دوره از مسابقات معرفی شدند.

*دی‌ماه، آغاز اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در کمپ تیم‌های ملی

نخستین اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ناشنوایان 19 و 20 دی ماه زیر نظر علی رعدی، سرمربی تیم در کمپ تیم های ملی برگزار می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید