تمام واکنش ها به سوپرگل جهانبخش مقابل چلسی+ تصاویر و ویدیو

سوپرگل جهانبخش بازتاب فراوانی در صفحات مختلف اجتماعی داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در آغاز سال جدید میلادی و از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، برایتون در ورزشگاه خانگی خود میزبان چلسی بود و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار علیرضا جهانبخش از ابتدا نیمکت نشین بود و از دقیقه 68 به جای موی وارد میدان شد. وی که در هفته گذشته موفق به گلزنی برای تیمش شده بود از انگیزه بالایی برخورددار بود و موفق شد در دقیقه 84 با ضربه قیچی برگردان دیدنی گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند.

 

در همین باره صفحه 433 در اینستاگرام به سوپرگل جهانبخش به چلسی واکنش نشان داد و به این مضمون نوشت: تکلیف جایزه پوشکاش در سال 2020 مشخص شد.

 

این اولین گل برایتون در سال جدیدی میلادی بود که جهانبخش به ثمر رساند تا تیم انگلیسی اولین امتیاز خود را در لیگ برتر انگلیس بدست آورد.

 

بلیچر ریپورت به بهانه گل رونالدویی بازیکن ایرانی گل زیبای او را به تصویر کشید.

 

 

حین ضربه جهانبخش مدافعان چلسی ایستاده بودند و نظاره‌گر این حرکت بودند و این ضربه آنقدر دقیق به گوشه دروازه چلسی رفت که آریزابالاگا دروازه‌بان چلسی هم فقط این صحنه را نظاره کرد و هیچ واکنشی نداشت.

 

چهره بازیکنان چلسی هنگام ضربه دیدنی جهانبخش سوژه رسانه‌ها شده است.

 

 

البته که جهانبخش امروز کاری را انجام داد که در حدود بیست سال قبل علی دایی انجام داده بود. دایی در فصل 99-2000 که در تیم هرتابرلین بازی می کرد در مرحله گروهی مقدماتی توانست دروازه چلسی را باز کند. چلسی در آن دوران یکی از تیم های پرستاره فوتبال اروپا بود اما دایی روی دو ضربه زیبا دروازه اد دی گوی دروازه بان هلندی و باتجربه چلسی را باز کرد و هرتابرلین با همین دو گل توانست چلسی را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. دایی در این بازی یک بار با ضربه ای سر زیبا و باردیگر با یک توپ زمینی دروازه چلسی را باز کرد.

 


البته که ستاره فوتبال ایران در آن دوران در آن مرحله از بازی ها و در بازی برابر میلان در سن سیرو یک گل زیبا به ثمر رساند.

 

33

 

رسانه‌های انگلیسی به تمجید از این بازیکن پرداختند و خیلی‌ها در توئیتر گل علیرضا جهانبخش را زیباترین گل چند سال اخیر دانستند.

دیلی میل:

گل برتر یک دهه اخیر. بازیکن ایرانی با حرکت منحصر به فرد خود مانع از این شد که فرانک لمپارد اولین برد خود را در سال ۲۰۲۰ به دست بیاورد.

سان:

بازیکن ایرانی برایتون در دقایق پایانی با حرکت فوق العاده خود بکی از زیباترین گل‌های چند سال اخیر فوتبال انگلیس را به ثمر رساند. حالا باید انتظار داشت او در بازی‌های آینده بیشتر برای این تیم به میدان برود.

ایندیپندنت:

بازیکن تعویضی برایتون ارزش‌های خودش را بار دیگر به رخ کشید و با هنرنمایی خود باعث شد چلسی متوقف شود و گراهام پاتر متقاعد شود بیشتر به این بازیکن میدان بدهد.

گری لینه‌کر، فوتبالیست پیشین و کارشناس فوتبال نیز با اشاره به تلفظ سخت فامیلی علیرضا جهانبخش نوشت ۱۵ بار تلاش کردم درست بگویم ولی نشد عذر می‌خواهم علیرضا جهانبخش. یکی از زیباترین گل‌های یک دهه اخیر لیگ برتر را دیدیم.

سایت ۴۳۳ نیز از همین الان گل علیرضا جهانبخش را برنده جایزه پوشکاش (زیباترین گل سال) فیفا در سال ۲۰۲۰ دانست.

راشا تودی: آغاز سال ۲۰۲۰ با یک سوپر گل زیبا

توئیتر لیگ برتر انگلیس:

چه گلی!

 

دیدگاه تان را بنویسید