جی پلاس

علی دایی با دوستش به پیکان می رود؟

شایعه جدی که مطرح شده، حضور علی دایی در پیکان است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، علی دایی از زمانی که با سایپا قطع همکاری کرد و در اواسط لیگ هجدهم از این تیم جدا شد، دیگر فعالیتی در هیچ باشگاهی نداشته و دوران استراحت و دوری از فوتبال را سپری کرده است. ذوب آهن، تراکتورسازی، نفت آبادان و گل گهر باشگاه هایی بودند که با علی دایی مذاکره کردند اما هیچ یک با این مربی 50 ساله به توافق نرسیدند. دلیل هم مشخص بود، دایی علاقه ای ندارد به شهرستان برود و فعالیت خود را در شهری جز تهران ادامه بدهد.

 

علی دایی

کمتر کسی است که نداند علی دایی فقط در تیم های تهرانی مربی گری می کند. او را تاکنون در تیم های راه آهن، صبا، سایپا، پرسپولیس و تیم ملی دیده ایم که جملگی باشگاه هایی متعلق به شهر تهران هستند. دایی که علاقه اش به حضور در فوتبال را بارها اثبات کرده، چند روز قبل شایعه مذاکره با فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد و مدعی شد کسی با او برای جانشینی مارک ویلموتس صحبت نکرده است. این یعنی باید دور حضور دایی در تیم ملی و بازگشت او به نیمکتی که چند سال قبل در اختیارش بود را خط کشید.

دایی اما در تازه ترین شایعه هایی که به گوش می رسد، به نیمکت پیکان نزدیک شده و شاید روی نیمکت این تیم بنشیند و جانشین حسین فرکی شود. نکته اصلی ماجرا اما حضور علیرضا رحیمی در هیات مدیره باشگاه پیکان است. مدیرعامل سابق پرسپولیس که رابطه نزدیکی با علی دایی دارد و این موضوع را بارها نیز ثابت کرده است. رحیمی به تازگی وارد هیات مدیره پیکان شده و جای فرهاد طلوع کیان را گرفت. به دلیل همین رابطه نزدیک و همچنین نتایج ضعیفی که پیکان با فرکی گرفته، شایعه حضور دایی به وجود آمده و بعید نیست این شایعه تبدیل به واقعیت هم شود.

ali-daei-15546

باید ببینیم آینده نیمکت پیکان چطور رقم خواهد خورد. با فرکی یا بدون فرکی، با دایی یا بدون او. مهمترین نکته اما فعالیت پیکان در تهران، نتایج ضعیف این تیم و همچنین حضور رحیمی در هیات مدیره این باشگاه است. هر چه هست اینکه در روزهای آینده تکلیف نیمکت پیکان مشخص می شود. شاید فرکی بماند و همکاری با این تیم را ادامه بدهد و شاید هم نوبت به حضور علی دایی در پنجمین تیم تهرانی برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید