حاشیه دیدار پرسپولیس و نساجی/ تشویق پیتر چک در آزادی و شعار علیه مجیدی + فیلم و عکس

تعدادی از هواداران پرسپولیس علیه گزینه سرمربی‌گری استقلال شعار دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

* در فاصله حدود 45 دقیقه به آغاز این دیدار نزدیک به 5 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* حدود هزار نفر از هواداران نساجی برای تشویق تیم محبوبشان در ورزشگاه آزادی حاضر هستند.

* عوامل سریال پایتخت 6 برای فیلمبرداری در ورزشگاه آزادی حاضر هستند. بهرام افشاری، بازیگر بهتاش فریبا با لباس دروازه‌بانی نساجی و گارد سر برای تهیه فیلم در ورزشگاه آزادی حاضر است. ظاهر او شبیه به پتر چک، دروازه‌بان اسبق تیم‌های آرسنال و چلسی است و به همین خاطر با لقب پتر چک، از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

 

* تعدادی از هواداران پرسپولیس پیش از شروع بازی علیه فرهاد مجیدی گزینه نزدیک به نیمکت استقلال تهران شعار دادند.

 

*محمدحسن انصاری فرد پیش از آغاز بازی وارد ورزشگاه شد و مورد تشویق هواداران این تیمشعغا قرار گرفت. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به سمت رختکن این تیم رفت.

* بازیکنان تیم نساجی زودتر از تیم حریف برای گرم کردن وارد زمین شدند و محمد عباس‌زاده مهاجم این تیم که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد توسط هواداران پرسپولیس تشویق شد.

دیدار معوقه دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت16:30 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این مسابقه در حال حاضر با نتیجه صفر صفر در جریان است. 

* حدود چهل هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور دارند، همچنین 1500 نفر از هواداران تیم نساجی با حضور در ورزشگاه آزادی با شور وحرارت زیادی مشغول تشویق تیم خود هستند. 

 

* سعید راد بازیگر سرشناس سینمای ایران به همراه آدام همتی بازیکن تیم پرسپولیس که نوه این بازیگر است، در جایگاه ویژه حضور دارند. 

* محمدحسن انصاری‌فرد، مهرداد میناوند و امید عالیشاه در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی تماشاگر این بازی هستند. 

* پیش از آغاز بازی، بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش فریبا و سریال پایتخت 6 به شدت از سوی هواداران تشویق شد. 

* پیش از شروع مسابقه، گوینده ورزشگاه با تبریک تولد حضرت عیسی(ع) عید مسیحیان را به بازیکنان و مربیان مسیحی پرسپولیس و نساجی تبریک گفت. 

* محمد عباس‌زاده مهاجم تیم نساجی که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را دارد، پیش از سوت آغاز مسابقه به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با نیمکت‌نشینان این تیم خوش و بش کرد. 

* مسعود مرادی داور اسبق و بین‌المللی کشورمان به عنوان ناظر داوری این مسابقه در جایگاه ویژه حضور دارد. 

* در دقایق ابتدایی نیمه اول یکی از بازیکنان پرسپولیس در اطراف محوطه جریمه نساجی روی زمین افتاد اما داور مسابقه در این صحنه دستور به ادامه بازی داد تا تماشاگران تیم میزبان علیه او شعار داوری استقلالی سر بدهند.

* در دقیقه 24 مسابقه هادی نوروزی کاپیتان فقید سرخ‌پوشان تشویق شد.

* گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس با توجه به بازی هجومی تیمش در کنار خط آرام و قرار نداشت و در بعضی صحنه‌ها نیز از فرصت‌سوزی آنها ابراز تأسف می‌کرد اما پس از گل وحید امیری کنار خط آرام گرفت و بازیکنانش او را در آغوش گرفتند.

* علیرضا حقیقی دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در دقیقه 31 این مسابقه ضربه مهدی ترابی را که پیش از این با مشابه همین شوت در چند بازی قبلی برای تیمش گلزنی کرده بود با واکنش دیدنی به کرنر فرستاد و به نوعی مانع از تکرار سریال گلزنی ترابی شد. در ادامه ضربه ارسالی از کرنر با ضربه سر خطرناک احمد نوراللهی همراه شد اما این ضربه با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت و این صحنه باعث شد که حقیقی بر سر مدافعان تیمش فریاد بزند و آنها را به کار بهتر در فاز دفاعی دعوت کند. حقیقی دقایقی پیش از این ضربه نیز شوت خطرناک علی علیپور را با شیرجه دیدنی مهار کرده بود.

* پس از گلزنی وحید امیری گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس باز هم به شدت توسط هواداران تشویق شد.

* در لحظات پایانی نیمه اول درگیری شدید همراه با زد و خورد بین هواداران پرسپولیس رخ داد.

 

* یک تماشاگر ژاپنی با پیراهن تیم پرسپولیس در جایگاه ویژه حضور دارد و نظاره‌گر مسابقه تیم محبوب خودش است.

* فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو خراسان در ورزشگاه حضور دارد و از تماشاگران ویژه این مسابقه به شمار می‌رود.

* در دقایق ابتدایی نیمه اول و زمانی که بازی در زمین پرسپولیس در جریان بود، علیرضا حقیقی با خروج از دروازه خودش و در بیرون محوطه جریمه تیم نساجی اقدام به زدن چند پشتک متوالی به سبک احمدرضا عابدزاده کرد.

* در وقت استراحت بین دو نیمه مهرداد میناوند بازیکن اسبق پرسپولیس در جایگاه خبرنگاران حاضر شد.

* محمد عباس‌زاده مهاجم نساجی در جریان بازی در نیمه دوم به علت مصدومیت تعویض شد و لنگ لنگان به خارج از زمین آمد و مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

* در دقیقه 59 این مسابقه محسن ربیع‌خواه هافبک تیم پرسپولیس با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم میزبان از این لحظه 10 نفره به کار خودش ادامه بدهد. پس از اخراج ربیع‌خواه هواداران پرسپولیس علیه داور مسابقه شعار دادند.

دیدگاه تان را بنویسید