قهرمان کشتی آلیش بانوان جهان: با یک دست کشتی گرفتم

هانیه عاشوری گفت: من در رقابت‌های جهانی فقط برای کسب مدال طلا رفته بودم و از ابتدا هم فکر می‌کردم که باید طلا بگیرم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هانیه عاشوری در مورد کسب مدال طلای وزن 75+ کیلوگرم مسابقات جهانی آلیش در قزاقستان اظهار داشت: آنجا 4 کشتی گرفتم با نمایندگان مغولستان، قرقیزستان، ازبکستان و بلاروس، همه آنها هم جزو نفرات اول تا سوم جهان بودند، اما من فقط برای اولی رفته بودم و از ابتدا هم فکر می‌کردم که باید طلا بگیرم. هیچ ترسی هم نداشتم و کشتی خودم را گرفتم. من ورزش را دوست دارم، از بچگی کشتی را هم خیلی دوست داشتم.

آلیش کار 20 ساله کرمانشاهی که اهل اسلام آباد غرب است، با تاکید بر اینکه قبلا فوتسال را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کرد، ادامه داد: یک سال است که آلیش کار می‌کنم، قبل از آن فوتسال بازی می‌کردم و حتی به یک مسابقه برون مرزی هم اعزام شدم. الان همچنان فوتسال را دوست دارم و تفریحی بازی می‌کنم. یکی از دوستانم به من آلیش را معرفی کرد و قرار شد زیر نظر خانم سپیده گل منصوری تمرین کنم، یک جلسه آمدم شهرستان و فقط نگاه کردم، خانم گل منصوری به من گفت بیا در مسابقات کشوری برای ما کشتی بگیر، بدون تمرین آنجا اول شدم و این شد که این رشته را ادامه دادم.

هانیه عاشوری با اشاره به مصدومیتش در مسابقات قزاقستان تاکید کرد: درمبارزه دوم کتفم به شدت آسیب دید. باقی مبارزه‌ها را با یک دست پشت سر گذاشتم. کتفم درد دارد و آسیب دیده است.

وی همچنین در مورد حمایت از تیم آلیش بانوان گفت: اول از همه از خانواده‌ام تشکر می‌کنم به خصوص پدرم که خیلی حامی‌ام بودند. از فدراسیون ممنونم که این اعزام را انجام داد، خانم درخشانی پیگیر کار ما بودند و رئیس فدراسیون هم به ما دلگرمی داد. از استاد عزیزم ستاره اسماعیلی که در این مدت خیلی زحمت کشید هم متشکرم.

 

دیدگاه تان را بنویسید