گل‌محمدی: ۳ امتیاز دیدار مقابل پیکان برای ما ارزشمند بود

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: سه امتیاز دیدار مقابل پیکان برای ما خیلی ارزشمند بود و برای گرفتن آن تلاش زیادی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یحیی گل‌محمدی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این سه امتیاز برای ما خیلی ارزشمند بود و برای گرفتن آن تلاش زیادی کردیم. با توجه به نتایج اخیر و امتیازات زیادی که از دست داده بودیم، سه امتیاز بازی برای ما اهمیت زیادی داشت که خوشبختانه تلاش مضاعف بازیکنان نتیجه داد تا به برد ازرشمندی دست پیدا کنیم.

وی افزود: بازی از نظر فنی یکی از بازی‌های خوب ما بود. با توجه به نمایش‌های خوبی که از پیکان و موقعیت‌های‌شان دیده بودیم، بازیکنان ما در فاز دفاعی خیلی خوب عمل کردند و موقعیت خاصی به حریف ندادیم. این برای ما مهم بود که بتوانیم بازی را ببریم. از آن طرف، حریف دفاع فشرده و خوبی چیده بود و رد شدن از دفاع این تیم کار راحتی نبود. در هر صورت تا جایی که توانستیم از فضای به وجود آمده استفاده کرده و روی دروازه پیکان ارسال داشتیم. حتی خواستیم از بازی مستقیم استفاده کنیم. با فشاری که بازیکنانم آوردند در نهایت توانستیم سه امتیاز را بگیریم که این کارشان ارزنده بود. ما دقیقه‌ای گل زدیم که حریف نمی‌توانست دیگر کاری پیش ببرد. بازیکنانم با اراده‌ای که داشتند، حق‌شان بود که سه امتیاز را کسب کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در مورد داوری بازی هم گفت: خورشیدی یکی از داورهای خوب ما بوده و هست و در مجموع داوری خوبی را امروز به نمایش گذاشتند. شاید برخی‌ها بگویند چون تیم ما برده است، این حرف را می‌زنیم، اما این‌طور نیست و خورشیدی یکی از داوران خوب ایران است، داوری که کارش را خوب انجام می‌دهد.

گل‌محمدی در مورد بحث جذب بازیکن در نیم‌فصل دوم خاطرنشان کرد: در مجموع عملکرد ما در نیم‌فصل اول بد نبود و خوب بود. این فرصت را داریم در تعطیلات نیم‌فصل خودمان را تقویت کنیم، اما الان در ذهن من به جز بازی با تراکتور چیز دیگری نیست. بازی‌های ما آنقدر فشرده است که نمی‌توانیم درباره نقل‌وانتقالات صحبت کنیم.

وی درباره وضعیت مصدومان تیمش گفت: نمی‌دانم و فردا وضعیت‌شان مشخص می‌شود. یکی از بازیکن ما در تیم امید است و دو بازیکن نیز مصدوم هستند. البته بازیکنان جوانی که فرصت بازی کردن پیدا کرده‌اند، عملکردشان بد نبوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید