حاشیه دیدار سایپا و ذوب‌آهن| استیلی در ورزشگاه پاس قوامین

حمید استیلی سرمربی تیم امید به همراه امامی‌فر و حبیبی در جایگاه ویژه حضور دارند و بازی سایپا و ذوب‌آهن را از نزدیک تماشا می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال دو تیم سایپا و ذوب‌آهن در ورزشگاه پاپ قوامین از ساعت 15:15 به مصاف هم رفتند که حاشیه‌هایی از این بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در زیر می‌خوانید:

* حدود یکصد هوادار از تیم ذوب‌آهن و حدود یکصد هوادار هم از تیم سایپا در ورزشگاه حضور دارند و تیمشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تشویق می‌کنند.

* تعدادی از بازیکنان به همراه کادر فنی ذوب‌آهن پیش از شروع بازی به سمت نیمکت سایپا رفتند و با کادر فنی سایپا خوش و بش کردند.

* پیش از شروع بازی هواداران ذوب‌آهن خلعتبری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تشویق کردند.

* در لیست بازی جای مربی تیم ذوب‌آهن خالی است. علیرضا منصوریان سرمربی اصفهانی‌ها به دلیل کسب نتایج ضعیف در هفته‌های اخیر، چند روز پیش از جمع ذوبی‌ها جدا شد و امروز ذوب‌آهن بدون سرمربی مقابل سایپا قرار گرفت.

* رضا جعفری بازیکن تیم سایپا پس از زدن گل برای دروازه‌بان تیم حریف بوس فرستاد.

* حمید استیلی، امامی‌فر و حبیبی که کادر فنی تیم امید هستند، به همراه رسول کربکندی که رئیس سازمان فوتبال ذوب‌آهن است، در جایگاه ویژه حضور دارند و این بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از نزدیک تماشا می‌کنند.

* بین دو نیمه تعدادی از بازیکنان سایپا و تعدادی هم از بازیکنان ذخیره ذوب‌آهن به داخل زمین آمدند و به گرم کردن پرداختند.

 

دیدگاه تان را بنویسید