تمجید ایبراهیموویچ از ام باپه

مهاجم سوئدی از ستاره جوان پاری سن ژرمن تمجید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ زلاتان ایبراهیموویچ عادت دارد بازیکنان را ارزش گذاری کند، به خصوص اگر این بازیکن در تیمی پا به توپ باشد که خیلی خوب آن را بشناسد. مهاجم سوئدی پیش از پیوستن کیلیان ام باپه به پاری سن ژرمن تیم فرانسوی را ترک کرده بود.

زلاتان به تمجید از ستاره کنونی PSG پرداخت و گفت: او بازیکن متفاوتی است. جوان است و انتظار می رود به پیشرفتش ادامه دهد. در ۱۹ سالگی به یک ستاره تبدیل شده است. امیدوارم که عطش خود  را حفظ کند و همیشه از فوتبال لذت ببرد. در این صورت به پیشرفتش ادامه دهد و می تواند عناوین بیشتری کسب کند.

این اظهارات یک افتخار برای ام باپه محسوب می شود چون بازیکن محبوب ایبراهیموویچ، رونالدو نازاریو بود. زلاتان پیش از این گفته بود رونالدو واقعی برزیلی است. مهاجم سوئدی در پایان اظهار کرد: زمانی که رونالدو بازی می کرد همه دوست داشتند از او تقلید کنند. بازیکن سطح بالایی بود. بازی هایش را در تلویزیون می دیدم اما اکنون کمتر می بینم. با این حال بازیکن محبوبم در حال حاضر شاید ام باپه باشد که از دیگران برجسته تر است.

ایبراهیموویچ پس از پایان قراردادش با لس آنجلس گالاکسی بازیکن آزاد محسوب می شود. اکنون آماده امضای قرارداد با یک تیم اروپایی است. به احتمال فراوان در نقل و انتقالات زمستانی به ایتالیا برگردد.

 

دیدگاه تان را بنویسید