حاشیه دیدار استقلال و پیکان/ درخواست هواداران از غفوری و حسینی برای بازی نکردن + عکس و فیلم

هواداران استقلال از بازیکنان این تیم خواستند که زمین چمن ورزشگاه آزادی را ترک کنند و نسبت به نبود سرمربی تیم خود اعتراض داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تیم استقلال تهران امروز از ساعت 17:30 به مصاف پیکان رفت که بازی با تساوی 2 بر 2 تمام شد.

* بازیکنان پیکان زودتر از تیم استقلال وارد زمین شدند و به گرم کردن پرداختند.

 

* سید حسین حسینی اولین بازیکن استقلال بود که برای گرم کردن وارد زمین شد. در هنگام ورود او به زمین هواداران با شعارهای خود از تیم استقلال خواستند که وارد زمین نشود. در این لحظه آنها با شعار «سید برو بیرون» اعتراض خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دروازه‌بان تیم اعلام کردند اما سید حسین حسینی به نزدیک جایگاه هواداران رفت و با آنها صحبت کرد.

* در فاصله حدود 40 دقیقه به آغاز بازی‌، بازیکنان استقلال سرانجام برای گرم کردن وارد زمین شدند که تماشاگران با شعار «ووریا تیمت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بردار و برو» از آنها خواستند زمین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ترک کنند.

* هواداران استقلال با شعار «استقلال استراماچونی نمی‌خوایم، نمی‌خوایم» ناراحتی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از جدایی سرمربی ایتالیایی اعلام کردند.

* هواداران آبی با شعارهای خود به شدت ووریا غفوری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تشویق می‌کنند.

* لیست بازی امروز در حالی منتشر شده که جای نام سرمربی و مربی این تیم خالی است و فقط جواد زرینچه به عنوان مدیر این تیم معرفی شده است.

* هواداران خشمگین استقلال که از جدایی سرمربی تیم ناراحت هستند بارها علیه وزیر ورزش شعار دادند. 

* بازیکنان تیم پیکان از اتفاقاتی که بین بازیکنان و طرفداران افتاده متعجب شده اند. 

* هواداران استقلال با شعار علیه جواد زرینچه و امیرحسین فتحی خواستار جدایی آنها از جمع آبی پوشان شدند. تماشاگران این تیم که تعدادشان نسبت به بازی های گذشته خیلی کمتر است به صورت ایستاده اعتراض خود را به مدیران این باشگاه نشان داده اند.

 

 

* محمد نوازی و خسرو حیدری دو بازیکن اسبق آبی‌های تهران در جایگاه ویژه تماشاگر این مسابقه هستند ضمن اینکه محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال از مههمانان ویژه این مسابقه هستند.

* در غیاب استراماچونی، بهزاد غلامپور از کنار زمین بازیکنان استقلال را هدایت می‌کند.

*هواداران استقلال همچنان با شعارهای خودشان از مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش انتقاد می‌کنند ضمن اینکه آنها شعارهایی را هم علیه جواد زرینچه سرپرست آبی‌های تهران سر می‌‌دهند. این در حالی است که شعاری از آنها در مورد امیرحسین فتحی شنیده نمی‌شود.

* پس از گلزنی مهدی قائدی هواداران استقلال با شعار مهدی آقای گل به تشویق او پرداختند.

* محمد نوازی هنگام ورود به جایگاه ویژه با هواداران استقلال گفت‌وگو کرد و برخی از آنها از وی خواستند که به خاطر این شرایط با رسانه‌ها صحبت کند.

* هواداران استقلال روی سکوهای ورزشگاه آزادی با شعارهای خود به حمایت از علی فتح‌الله‌زاده مشغول هستند.

* گوینده ورزشگاه آزادی، جمعیت حاضر در ورزشگاه حدود ۱۲ هزار نفر اعلام کرد.

* میزان فحاشی‌های هواداران استقلال در این نیمه کمتر شد و آن‌ها بیشتر تیم‌شان را تشویق کردند.

* منطقه فنی استقلال در نیمه دوم همانند نیمه اول خالی بود و کسی برای هدایت آبی‌پوشان به این منطقه نیامد.

* وریا غفوری در این دیدار به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شد. همچنین استراماچونی که در این دیدار حضور نداشت، مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* وریا غفوری در این دیدار گل دوم تیمش را به ثمر رساند و پس از گل، خوشحالی زیادی انجام داد. نکته جالب و تکراری پس از گل استقلال، شعار هواداران استقلال علیه فتحی بود.

* در دقیقه ۸۲ تابلوی تعویض برای استقلال بالا آمد و حضور فرشید باقری به جای میلیچ را نشان داد اما زمانی که میلیچ تابلوی تعویض را دید، به کنار زمین اشاره کرد که این تعویض نباید انجام شود و مطابق تاکتیک تیم نیست. پس از این اتفاق وریا غفوری که به نظر می‌رسد مسئولیت فنی تیم را در این دیدار در اختیار دارد به کنار زمین رفت و پس از مشورتی که انجام داد، تعویض را تغییر داد تا باقری به جای رضاوند به میدان بیاید.

* خسرو حیدری و محمد نوازی برای تماشای این دیدار در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

* در دقایق پایانی داور خطایی پشت محوطه جریمه استقلال گرفته شد که پیکانی‌ها توانستند از آن استفاده کردند و گل تساوی را به ثمر رساندند. پیش از زده شدن این ضربه، درگیری لفظی شدیدی بین چشمی و بازیکن پیکان به وجود آمد. همچنین پس از گل زنی پیکانی‌ها، هواداران استقلال علیه داور شعار دادند.

* استقلال در این دیدار همانند باقی بازی‌هایی که امتیاز از دست داده است، در دقایق پایانی گل خورد.

دیدگاه تان را بنویسید