ملاقات رونالدو و بوفون با دو کودک زلزله زده/ عکس

دو ستاره تیم فوتبال یوونتوس در اقدامی تحسین‌برانگیز با دو کودک زلزله‌زده ملاقات کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جان لوئیجی بوفون و کریستیانو رونالدو در اقدامی جالب و تحسین‌برانگیز با دو کودک زلزله‌زده آلبانیایی که از زلزله اخیر آلبانی جان سالم به در بردند، اما خانواده‌شان را در این زلزله از دست دادند، در شهر رم ملاقات کردند.

ادی راما، نخست‌وزیر آلبانی برای تحقق رویای این دو کودک 7 و 10 ساله که طرفدار تیم یوونتوس هستند، آنها را به رم آورده بود و مقدمات ملاقات این دو با یوونتوسی‌ها را فراهم کرد. وی در تشریح ماجرا گفت: وقتی برای ملاقات با آنها به بیمارستان رفتم، از آئورلین (یکی از این دو کودک) پرسیدم که «چطور از پنجره خانه به بیرون پریدی؟» که او در جواب به من گفت «من عاشق کریستیانو رونالدو هستم و به خاطر او بود که از پنجره به بیرون پریدم».   

رونالدو در این ملاقات پیراهن امضا شده‌ای را به آئورلین داد و بوفون هم پیراهن امضا شده‌ای را به آلسیون، برادر بزرگتر او داد. این دو کودک زلزله‌زده آلبانیایی با دو اسطوره خود عکس‌های یادگاری هم گرفتند.

 نخست‌وزیر آلبانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش رو به جان‌لوئیجی کرد و گفت: یوونتوس در آلبانی یک مذهب است و تو پاپ‌ این مذهب هستی. شنبه شب ما بازی مهمی با لاتزیو داریم اما به پیروزی می‌رسیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید