با توجه به بودجه‌ای که داشتیم، نتایج خوبی گرفتیم

نکونام: قرار نیست سهمیه آسیا بگیریم یا برای قهرمانی تلاش کنیم

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد کیفیت زمین چمن ورزشگاه پاس قوامین کار این تیم را در بازی عصر امروز دشوار کرده بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص تساوی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: کیفیت زمین و بارندگی تهران شرایط را سخت کرده بود. با اینکه زمین هوا کشیده بود، اما زمین بازی سخت بود. بازی مقابل تیم سایپا که مستقیم بازی می‌کند و از توپ‌های سوم استفاده می‌کند، کار سختی است.

وی افزود: می‌دانستیم که آنها روی توپ‌های بلند و اوت دستی کار می‌کنند. بازیکنان ما یکی دو اشتباه کردند، اما فکر می‌کنم بازی امروز بیشتر روی هوا بود و هر تیمی روی هوا کار می‌کرد، می‌توانست موفق باشد. ما ابتدا سعی کردیم فوتبال بازی کنیم، اما زمین کیفیت لازم را نداشت. از طرفی تیم سایپا مستقیم بازی می‌کرد و ما هم دقیقاً مثل آنها بازی کردیم. به‌هرحال نتایجی که این تیم گرفته، آنها را تحت فشار قرار داده است و از طرفی کیفیت زمین و بارندگی باعث شد بازی روی هوا انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به اینکه تیمش بازیکن طراح ندارد تا مهاجمان را تغذیه کند و آیا به فکر یارگیری در نیم‌فصل است یا نه، گفت: ما ابتدای فصل می‌توانستیم شش بازیکن بازیکن بگیریم، اما بازهم می‌گویم که ما بازیکن بالای 800 میلیون تومانی نداریم. ابتدای فصل مدیریت باشگاه فولاد این سیاست را اعلام کرد. تیم سایپا بازیکن بالای یک میلیارد هم دارد و هر تیمی به اندازه بودجه‌اش یارگیری می‌کند و ما هم همین کار را کردیم. بودجه محدود داشتیم و شش بازیکن بیشتر هم نمی‌توانستیم بگیریم. با این حال فکر می‌کنم بازیکنان خوبی داریم و با توجه به بودجه‌ای که داشتیم، نتایج خوبی گرفتیم. قرار نیست ما سهمیه آسیا بگیریم یا برای قهرمانی تلاش کنیم و قولی هم به کسی ندادیم. با پتانسیلی که رقبا دارند و بودجه‌ای که ما این فصل داشتیم، به نظرم شاهکار کردیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید