بیش از ۱۱۵ کیلوگرم شیشه در سمنان کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۱۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم ماده مخدر صنعتی شیشه در عملیات مشترک با پلیس استان های سمنان و سیستان و بلوچیستان کشف و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ عبدالله حسنی روز چهارشنبه اظهار داشت: در پی چند ماه تلاش و پیگیری مستمر و شبانه‌روزی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان بر روی عناصر حمل و قاچاق موادمخدر مشخص شد یکی از مجرمان سابقه دار قصد انتقال محموله‌ای سنگین از شرق کشور به پایتخت را دارد.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات انتظامی و کشف محموله  مواد مخدر با هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان انجام شد و  مامورانی که در محور زابل- زاهدان مستقرشده بودند کامیون حامل مواد را شناسایی و آن را متوقف و در برابر قانون توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: ریشه‌کنی آثار و پیامدهای شوم فردی و اجتماعی اعتیاد به موادمخدر به خصوص از نوع صنعتی نیازمند عزم و مشارکتی ملی و همه جانبه است.

حسنی تقدیم هزاران شهید و جانباز در راه مبارزه با سوداگران مرگ را نشان از عزم قاطع پلیس در این مبارزه خواند و افزایش تعامل و همکاری آحاد جامعه و تمام نهادها و دستگاه ها را خواستار شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید