اسناد پرداخت پول ترابوزان به استقلال منتشر شد/عکس

بعد از بالاگرفتن ماجرای پرداخت حق انتقال سیدمجید حسینی از استقلال به باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه، اسناد پرداخت این پول منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، بحث انتقال سیدمجید حسینی از باشگاه استقلال ایران به باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه بعد از گذشت یک سال هنوز هم خبرساز است.

چندی پیش بود که یکی از ایرانی های مقیم ترکیه مدعی شد برای کمک به باشگاه استقلال، چک باشگاه ترابوزان اسپور بابت حق انتقال مجید حسینی را از استقلال گرفته و مبلغ ۸۸ هزار یورو به صورت نقد در اختیار باشگاه ایرانی گذاشته است تا کار آبی های تهران برای پرداخت قرارداد آندره استراماچونی سرمربی تیمشان راه بیافتد. اما استقلالی ها باوجود دریافت این پول، در نامه ای به ترابوزان اسپور خواهان عدم پاس شدن این چک می شوند و شماره حساب اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره را در اختیار طرف ترکیه ای قرار می دهند. به این ترتیب استقلال هم پول انتقال مجید حسینی را نقدی از این ایرانی دریافت کرد و هم جلوی پاس شدن چکی که دست وی بوده است را می گیرد.

این مسائل باعث شکایت این فرد ایرانی به سفارت ایران در ترکیه شد و خبر آن در رسانه های ترکیه هم بازتاب داشته است. طبق اعلام برخی از گزارش های غیر رسمی، حتی مجید حسینی هم به تهران آمده تا بابت این مسائل توضیحاتی را ارائه بدهد. اسناد پرداخت ۸۸ هزار یورو ترابوزان اسپور به باشگاه استقلال هم منتشر شده است.

دیدگاه تان را بنویسید