بهترین تورهای آسیای شرقی را بشناسید

تورهای آسیای شرقی انتخابی عالی برای آن دسته از گردشگرانی است که قصد دارند تعطیلات نوروزی خود را به بهترین نحو در زیباترین مقصدهای گردشگری آسیا بگذرانند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تورهای نوروزی فرصت مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت هستند که در میان آنها، تورهای آسیای شرقی جایگاه بسیار ویژه‌ای دارند. تورهای آسیای شرقی اغلب به‌دلیل آب و هوای مطبوع، طبیعت شگفت انگیز، مردم و فرهنگ دوست داشتنی و غذاهای خوشمزه مورد توجه گردشگران قرار دارند.

اما در میان کشورهای متعدد حوزه آسیای شرقی، کدام کشورها می‌توانند مقصد بهترین برای یک تور گردشگری خاطره انگیز باشند؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین تورهای آسیای شرقی و دلایل انتخاب آنها آشنا شویم.

 

a

تور کره جنوبی

کره جنوبی کشوری زیبا و جذاب در قاره آسیاست که با داشتن جاذبه‌های متنوع توانسته است گردشگران بسیاری را برای شرکت در تور کره جنوبی جذب کند. بدون شک تور کره جنوبی نوروز 99 یکی از بهترین تورهای آسیای شرقی نوروز است که می‌تواند تعطیلات بینظیری را برای شما و خانواده‌تان رقم بزند.

اولین دلیلی که باعث جذابیت تور کره جنوبی نوروز 99 می‌شود، تاریخ غنی و قدمت بالای کره جنوبی است. قدمت کشور کره به پیش از میلاد مسیح می‌رسد و با توجه به این قدمت، جاذبه‌های تاریخی بسیاری در سرتاسر کره وجود دارد که می‌تواند تور کره جنوبی را بسیار جذاب کند.

همچنین اهالی کره به فرهنگ خود نیز بسیار پایبند هستند و با وجود پیشرفت و مدرن شدن، همچنان بسیاری از جنبه‌های فرهنگ سنتی این کشور در تور کره جنوبی قابل مشاهده است. در تور کره جنوبی نوروز 99 بازدید از مراسم‌ها و آیین‌های سنتی کره جنوبی را فراموش نکنید.

همچنین اهالی کره جنوبی به غذا و خوراکی‌ها نیز اهمیت بسیاری می‌دهند و در صورتیکه شما نیز عاشق خوردن غذاهای خوشمزه هستید، تور کره جنوبی انتخاب بینظیری برای شما خواهد بود. غذاهای کره‌ای معمولا از گیاهان و سبزیجات تازه و میگو، ماهی و مرغ و گوسفند تهیه می‌شوند.

 

 

d

تور ژاپن

ژاپن شرقی‌ترین کشور قاره آسیا و کشوری پر از شگفتی‌های مختلف است که می‌تواند هر گردشگری را شیفته خود کند. اگر قصد دارید در یکی از بهترین تورهای آسیای شرقی ثبت نام کنید، بدون تردید تور ژاپن نوروز 99 شما را ناامید نخواهد کرد.

شهرهای ژاپن ترکیب جذابی از سنت و مدرنیته را به گردشگران نشان خواهند داد؛ برج‌های سر به فلک کشیده، فروشگاه‌های بزرگ و خیابان‌هایی که در تمام طول شبانه روز غرق نور هستند در کنار معبدها و قلعه‌های متعدد در تمامی شهرهای بزرگ ژاپن خودنمایی می‌کنند.

فرهنگ غنی ژاپن نیز دیگر جاذبه تور ژاپن است که بسیاری از گردشگران به این دلیل در تور ژاپن نوروز 99 شرکت می‌کنند. عناصر مختلف فرهنگ ژاپن مانند موسیقی و نمایش‌های سنتی، سامورایی‌ها و نینجاها، کشتی سومو و یاکوزاها، شعر هایکو و نقاشی آبرنگ و ... توانسته‌اند جای خود را در دل مردم سرتاسر دنیا به‌ویژه ایرانیان باز کنند. همچنین برای ما ایرانیان، ژاپن یادآور کارتون‌های دوست داشتنی زمان کودکی است و با ثبت نام تور ژاپن، می‌توانیم خاطرات خوب گذشته را زنده کنیم.

 

اما صحبت از تور ژاپن نوروز 99 بدون اشاره به غذاهای خوشمزه ژاپنی بیهوده است. ژاپن کشوری جزیره‌ای است و غذاهای دریایی جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ غذایی این کشور دارند. اما بدون تردید مهمترین و مشهورترین غذای ژاپنی، سوشی است. هر چند بسیاری از افراد گمان می‌کنند که سوشی با ماهی خام درست می‌شود، اما در واقع سوشی ترکیبی از برنج و دیگر مواد غذایی است و فقط در برخی از انواع آن از ماهی خام استفاده می‌شود و سوشی‌هایی با گوشت پخته و یا سبزیجات نیز وجود دارد.

 

 

 

 

s

تور ویتنام

تور ویتنام نوروز 99 یکی دیگر از تورهای آسیای شرقی است که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت از گردشگری را برای شما رقم بزند. با ثبت نام تور ویتنام و سفر به این کشور، بدون شک غافلگیر خواهید شد زیرا با تعداد زیادی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی و فرهنگی شگفت انگیز روبرو خواهید شد که شاید هیچوقت انتظار بازدید از آنها را نداشته‌اید. این جاذبه‌ها ویتنام را به یکی از مهمترین مقصدهای گردشگری حوزه جنوب شرق آسیا تبدیل کرده است.

طبیعت ویتنام از اصلی‌ترین دلایلی است که تور ویتنام نوروز 99 را در میان بهترین تورهای آسیای شرقی قرار داده است. جنگل‌های انبوه و استوایی ویتنام امکان فوق العاده‌ای برای لذت بردن از یک تعطیلات نوروزی خاطره‌انگیز است. اما علاوه بر جنگل‌های استوایی، ویتنام بیش از 3000 کیلومتر خط ساحلی دارد و بدین ترتیب، مقصدی عالی برای سفرهای تفریحی شما خواهد بود.

اما با وجود این جذابیت‌های طبیعی، نباید از هانوی و زیبایی‌هایش غافل شد. در گوشه و کنار پایتخت ویتنام می‌توان معبدهای شگفت انگیز، موزه‌های دیدنی و بازارهای سنتی فراوانی پیدا کرد که تور هانوی را به بخش مهمی از تور ویتنام نوروز 99 شما تبدیل کند.

 

 

تورهای آسیای شرقی انتخاب عالی برای آن دسته از گردشگرانی است که قصد دارند تعطیلات نوروزی خود را به بهترین نحو در زیباترین مقصدهای گردشگری آسیا بگذرانند و خاطراتی فراموش نشدنی برای خود بسازند. آژانس گردشگری ققنوس مجری مستقیم تورهای آسیای شرقی است که با برنامه‌ریزی دقیق و انتخاب بهترین خدمات، باکیفیت‌ترین تورهای آسیای شرقی نوروز 99 را برای شما مهیا کرده است.

برای مشاهده جزئیات و قیمت تور کره جنوبی، تور ویتنام و تور ژاپن آژانس ققنوس، می‌توانید به وبسایت این شرکت مراجعه کرده و یا با شماره 021-24525 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه تان را بنویسید