شیخ‌ویسی: پیکان بازیکن اسم و رسم‌دار ندارد

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان گفت: ای کاش بازی با تراکتور انجام می‌شد چرا که فکر می‌کنم می‌توانستیم مقابل این تیم نتیجه خوبی بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وحید شیخ‌ویسی اظهار داشت: وضعیت پیکان با توجه به نتایجی که در هفته‌های اخیر گرفتیم خوب است. در 3 هفته اخیر لیگ ما هفت امتیاز گرفتیم اما 2 بازی عقب‌افتاده داریم که این کار را سخت می‌کند. ای کاش بازی مقابل تراکتور انجام می‌شد چرا که به نظر هوا بد نبود اما مسئولان تصمیم‌گیرنده نظر دیگری داشتند و بازی عقب افتاد. فکر می‌کنم می‌توانستیم مقابل تراکتور نتیجه خوبی بگیریم اما این بازی به عقب افتاد. 

وی درخصوص اینکه 2 بازی عقب افتاده تیم پیکان فشار زیادی به این تیم وارد خواهد کرد، افزود: قطعا این دو بازی به ما فشار می‌آورد چرا که تا 6 دی ماه هر 4 روز یکبار بازی می‌کنیم و مطمئنا باز‌ی‌های عقب افتاده بین این بازی‌ها برگزار نخواهد شد. احتمالا از تعطیلات نیم فصل ما کم می‌شود و باید این 2 بازی را در آن تاریخ برگزار کنیم. 

دروازه‌بان پیکان درباره بازی‌های سخت این تیم که پیش روی آنهاست خاطرنشان کرد: واقعا دیدارهای خیلی سختی در پیش داریم اما تا همینجا بد کار نکردیم. در بازی با سپاهان در جام حذفی حق ما باخت نبود و حتی مسئولان سپاهان هم  همین نظر را داشتند. آنها با یک گل آفساید ما را شکست دادند و به گونه‌ای تصمیم گرفته شد که بازنده شدیم. با این همه شرایط خوبی داریم و می‌توانیم این یک ماه وحشتناک را پشت سر بگذاریم. 

شیخ‌ویسی درخصوص نتیجه‌گیری پیکان تا اینجای لیگ گفت: شما ببینید که تیم‌های دیگر  چطور بسته  شده‌اند و ما را با آنها مقایسه کنید. مغانلو از لیگ یک و به عنوان آقای گل  به پیکان آمده اما تیم‌های دیگر چه هزینه‌های کلانی کردند. ما جوان‌گرایی کردیم و پیکان یک تیم بازیکن‌ساز است. در این تیم بازیکن اسم و رسم‌داری وجود ندارد اما با همین شرایط هم نتایج خوبی گرفته‌ایم. قبول دارم که بالا و پایین زیاد داشتیم و یک سکته بین نتایجمان بوجود آمد اما با وضعیتی که ما داریم نتیجه‌گیریمان خیلی هم بد نبوده است. 

وی درباره بازی این هفته مقابل نفت آبادان هم خاطرنشان کرد: نفت آبادان از سال گذشته عملکرد خیلی خوبی داشته و یکی از تیم‌هایی است که بهترین بازی را انجام می‌دهد. با این همه ما هم خط حمله خیلی خوبی داریم و صددرصد برای پیروزی به آبادان می‌رویم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید