تکواندوکار اردنی زیر تیغ جراحی رفت/ چشمک المپیک به میرهاشم+تصاویر

دارنده مدال طلای تکواندو المپیک ریو 2016 عمل جراحی شد.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس، احمد ابوغوش، تکواندوکار اردنی و دارنده مدال طلای المپیک ریو 2016 روز گذشته زیر تیغ جراحان رفت و با موفقیت پای مصدوم خود را عمل کرد.

قهرمان اردنی بعد از عمل جراحی در صفحه اجتماعی خود، نوشت: در همه حال خدا را شکر می‌کنم. با موفقیت عمل جراحی پایم را پشت سرگذاشتم. در 3 ماه گذشته تلاش زیادی کردم تا در رقابت ها حضور پیدا کنم اما مصدومیت مانع از آن شد. با وجود همه این مشکلات، به من اعتقاد داشته باشید که من قویتر از گذشته باز می گردم.

 احمد ابوغوش با این عمل جراحی مسابقات گرندپری مسکو از دست داد. این مسابقات یک هفته دیگر به عنوان آخرین فرصت کسب سهمیه المپیک، در روسیه برگزار می شود.  ابوغوش که در حال حاضر با 306 امتیاز در رتبه چهارم رنکینگ المپیکی وزن 68- کیلوگرم قرار دارد، با از دست دادن این رقابتها، فرصت کلیدی برای رسیدن به بازیهای المپیک توکیو 2020 را از دست خواهد داد.

مسابقات گرندپری 2019 مسکو از روز پانزدهم آذرماه با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان و در مجموعه ورزشی دینامو مسکو آغاز می‌شود و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت.

رقابت های فینال گرندپری G8 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28.80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد. همچنین 6000، 3000 و 1000 دلار جایزه نقدی اهدا می‌شود.

آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند.

 میرهاشم حسینی تکواندوکار 68- ایران نیز تنها با 297 امتیاز در رده ششم رنکینگ جای گرفته و با توجه به غیبت ابوغوش این فرصت را خواهد داشت تا با موفقیت در این رقابتها سهمیه المپیک توکیو را نهایی کند. با غیبت تکواندوکار اردنی در گرندپری مسکو، مبارزات وزن 68- کیلوگرم با 15 تکواندوکار برگزار می شود.

در پایان رقابت‌های فینال رقابت‌های گرندپری تکواندو در مسکو، نفرات اول تا پنجم 4 وزن المپیکی موفق به کسب سهمیه المپیک خواهند شد.

دیدگاه تان را بنویسید