رنگرز: برای جام جهانی فرنگی، دو تاریخ به اتحادیه جهانی پیشنهاد کردیم

پس از درخواست اتحادیه جهانی کشتی، فدراسیون کشورمان دو تاریخ را برای برگزاری جام جهانی فرنگی اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزاش جی پلاس، بعد از اجلاس استانبول، در ابتدای هفته جاری سایت اتحادیه جهانی کشتی از تعویق مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی در ایران خبر داد.

بلافاصله بعد از این اتفاق فدراسیون کشتی با کمک و همراهی وزارت امور خارجه، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تلاش برای بازپس‌گیری این رقابت‌ها را آغاز کرد تا به اتحادیه جهانی اثبات شود که تهران برای میزبانی از این رقابت‌ها در امنیت کامل به سر می‌‌برد.

در همین راستا روز گذشته از سوی وزارت ورزش اعلام شد که مسابقات در تاریخ دیگری در تهران برگزار می‌شود.

حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی در این‌باره به تسنیم گفت: رئیس فدراسیون کشتی در ایمیلی تمامی مستندات و شواهدی که دال بر امنیت کامل تهران برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی بود را برای اتحادیه جهانی ارسال کرد. گواه ما نیز برگزاری مسابقات شمشیربازی بود. متعاقب آن نیز صالحی‌امیری تلفنی با لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی صحبت کرد و مذاکرات از سوی وزارت امورخارجه نیز دنبال شد تا در نهایت نناد لالوویچ از فدراسیون خواست تا تاریخ دیگری را برای میزبانی از تیم‌های شرکت‌کننده در جام‌جهانی 2019 اعلام کنیم.

رنگرز ادامه داد: بر همین اساس ما روزهای پنجشنبه و جمعه هفته آینده (14 و 15 آذر) و هفته بعدش (21 و 22 آذر) را اعلام کردیم. مسابقات قطعا پیش از برگزاری مسابقات جام تختی برگزار می‌شود، چرا که باید رقابت‌ها تا پیش از سال 2019 به انجام برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید