سرمربی نود: اصلا چیزی به دروازه‌بانمان نگفتم

سرمربی نود ارومیه می‌گوید از دروازه‌بان تیمش نخواسته بود برای مهار ضربات پنالتی بازیکنان تراکتور شیرجه نرود و وسط دروازه بایستد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  وحید بیاتلو، سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر تراکتور در ضربات پنالتی بیان کرد: بازی در جام حذفی بود و به خاطر همین شرایط سختی بر آن حاکم بود. متاسفانه امروز تماشاگرانمان را هم نداشتیم و هر دو تیم مهمان بودند. در مجموع بازی خوبی بود.

او درباره داوری هم اظهار کرد: کمک داور دوم نمی‌گویم از عمد ولی مقداری اشتباه کرد. به نظرم گلی که خوردیم آفساید بود. همچنین در یک صحنه هم بازیکن ما فرار کرد اما داور آفساید گرفت.

بیاتلو درباره وضعیت ورزشگاه شهید باکری هم توضیح داد: ورزشگاه هنوز کامل نشده است. مشکلاتی داشت و مسئولان ترسیدند که خدای نکرده برای کسی اتفاقی بیفتد و بلایی سر کسی بیاید. به خاطر همین گفتند که بازی بدون تماشاگر برگزار شود.

سرمربی نود در پاسخ به این پرسش که آیا به دروازه‌بان تیمش گفته بود در ضربات پنالتی در وسط دروازه بایستد تا شاید بازیکنان تراکتور ضرباتشان را به آن قسمت بزنند، گفت: بازیکنان تراکتورحرفه‌ای هستند. من اصلا چیزی به دروازه‌بانمان نگفتم. تراکتوری‌ها بازیکنان حرفه‌ای هستند و مهار ضرباتشان سخت بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید