مسی در یک قدمی کسب ششمین توپ طلا

یک نشریه اسپانیایی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا را شانس اول کسب توپ طلای 2019 معرفی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد که لیونل مسی نزدیک ترین گزینه برای کسب توپ طلا 2019 از سوی مجله فرانس فوتبال است.

مراسم اهدای توپ طلای 2019 دوشنبه آینده در پاریس برگزار می شود. رای گیری برای انتخاب برنده توپ طلا امسال از سوی روزنامه نگاران معروف، دو هفته پیش انجام شد.

بنا به برخی از منابع آگاه مسی در این رقابت بیشترین رای را کسب کرده و به احتمال قوی او برنده این جایزه خواهد بود. اگرچه گلزن قهار آبی-اناری‌ها در سال 2019 قهرمانی لیگ قهرنان اروپا یا کوپا آمریکا را کسب نکرده ولی عملکرد خوبی را در لیگ‌های اروپایی داشته است.

ویرجل فان دایک، مدافع لیورپول با توجه به بازی‌های خوبی که در تیم انگلیسی و تیم ملی هلند داشته، رقیب اصلی مسی در این رقابت است اما رونالدو نامزد سوم این جایزه، به نظر نمی‌رسد شانسی برای برنده شدن داشته باشد.

مسی در سال 2019، 44 گل در مسابقات مختلف به ثمر رسانده و 17 پاس گل برای همبازی هایش مهیا کرده است. ابر ستاره آرژانتینی پیش از این 5 بار توپ طلا را کسب کرده و از این حیث با رونالدو مساوی است. در صورت برنده شدن این جایزه در مراسم هفته آینده او از این حیث با 6 توپ طلا رکورددار می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید