گزارش جی پلاس از بازی ایران و عراق

خوش وبش آزمون و بازیکن عراق/ توهین دوباره به سرود ایران! +عکس

هواداران عراقی ورزشگاه امان را تکمیل کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ در حاشیه دیدار عراق - ایران هواداران زیادی برای حمایت از عراق در ورزشگاه 17 هزار نفری امان حاضر شده بودند.

همچنین هواداران ایرانی نیز بخش‌هایی از سکو‌های ورزشگاه را از آن خود کرده بودند.

سردار آزمون و صفا هادی، بازیکن تیم ملی عراق که روز گذشته تصویرشان در کنار هم بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت، امروز نیز پیش از آغاز بازی در زمین ورزشگاه با هم دیدار و به گفت‌و‌گو پرداختند.

همچنین محمدحسین کنعانی‌زادگان و محمد نادری با بشار رسن همبازی خود در پرسپولیس دیدار کردند و عکس یادگاری گرفتند.

بشار همچنین در کنار نیمکت ایران حضور پیدا و با مهدی طارمی نیز خوش‌و‌بش کرد.

در مراسم ابتدایی دیدار تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران و هنگام پخش سرود ملی ایران، هواداران عراقی حاضر در ورزشگاه بین‌المللی امان در اقدامی غیراخلاقی، سوت زدند و سر و صدا ایجاد کردند.

این اتفاق در دیدار تیم ملی کشورمان مقابل بحرین هم رخ داده بود. در آن مسابقه هم هواداران بحرینی هنگام پخش سرود ملی ایران، اقدام به ایجاد سر و صدا کرده بودند.

پس از به ثمر رسیدن گل اول تیم ملی فوتبال عراق مقابل ایران و هنگام خوشحالی مهند علی، صفا هادی بازیکن عراق یک ماسک از یکی از افراد حاشیه زمین گرفت و به صورتش زد.

این اقدام به نشانه اعتراض به برخورد با تظاهرات‌کنندگان عراقی بود. پیش‌تر تعدادی از فعالان حقوق بشر عراق به بازیکنان تیم ملی این کشور توصیه کرده بودند از ماسک استفاده کنند، اما یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال عراق از هشدار کنفدراسیون فوتبال آسیا به بازیکنان بابت انجام دادن چنین اقدامی خبر داده بود. حال باید ببینیم AFC با این اقدام بازیکن عراق، برخوردی خواهد داشت یا خیر.

تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه - به وقت ایران)، در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین، در ورزشگاه بین‌المللی امان اردن به مصاف تیم ملی عراق می‌رود.

در آستانه این بازی ماتیو تولر، سفیر آمریکا در عراق با پوشیدن پیراهن شاگردان کاتانتس، از تیم ملی عراق حمایت و برای این تیم در دیدار برابر ایران، آرزوی موفقیت کرد. او همچنین بازوبند کاپیتانی و پرچم عراق را در این تصویر به همراه داشت.

تیم ملی فوتبال عراق , تیم ملی فوتبال ایران , فوتبال , جام جهانی 2022 قطر , جام ملت‌های آسیا ,

*هنگام ورود بازیکنان تیم ملی ایران به ورزشگاه از سوی برخی هواداران عراقی هو شدند. 

 

*مهند علی با زدن این گل نام خود را در تاریخ فوتبال عراق ثبت کرد. او به اولین بازیکن عراقی تبدیل شد که در 4 بازی متوالی در مسابقات انتخابی جام جهانی گلزنی کرده است.

*در دقیقه 26 بازی بعد از خطای خشنی که علی عدنان روی رامین رضاییان انجام داد باعث درگیری میان بازیکنان دو تیم شد. بعد از این صحنه سردار آزمون وارد عمل شد و عدنان را به آرامش دعوت کرد. ویلموتس سرمربی تیم ملی هم از بازیکنان خواست تا آرامش خود را حفظ کنند.

تیم ملی فوتبال ایران و عراق/ احمد نوراللهی

تیم ملی فوتبال ایران و عراق/ احمد نوراللهی

تیم ملی فوتبال ایران و عراق/ رامین رضاییان

تیم ملی فوتبال ایران و عراق

تیم ملی فوتبال ایران و عراق/ مارک ویلموتس

تیم ملی فوتبال ایران و عراق/ احمد نوراللهی

تیم ملی فوتبال ایران و عراق

تیم ملی فوتبال ایران و عراق/ سردار آزمون

بازیکنان تیم ملی امید در اردوی اندونزی پس از گلزنی احمد نوراللهی برابر عراق اینگونه خوشحال شدند.

photo_2019-11-14_18-29-59

مرتضی پورعلی گنجی با دریافت کارت زرد از داور مسابقه ایران و عراق 2 کارته شد و دیدار آینده تیم ملی فوتبال کشورمان را از دست داد.

 

پورعلی گنجی در دیدار مقابل کامبوج در تهران به دلیل برخورد با گلر حریف از داور بازی کارت زرد گرفت و در دیدار امروز هم به دلیل اعتراض به داور دومین کارت زرد خود را دریافت کرد.

 

به این ترتیب وی در دیدار با هنگ‌کنگ در تهران که روز 7 فروردین برگزار می‌شود غایب خواهد بود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید