همه‌ی "صفرهای" جدول رده‌بندی لیگ برتر!

جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران با گذشت بیش از یک سوم مسابقات هنوز در بخش‌هایی دست نخورده باقی مانده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ مسابقات لیگ برتر وارد هفته سیزدهم خود شده و رقابت در صدر جدول با هیجان بیشتری دنبال می شود. با این حال برخی از تیم ها از جمله سپاهان و نفت مسجد سلیمان توانستند رکوردهایی را برای خود حفظ کنند و قصد افزایش آن را دارند.

سپاهان در 11 بازی اخیر خود شکست نخورده و با 6 پیروزی و 5 تساوی صدرنشین است. آن‌ها در طول فصل جاری فقط 3 گل خوردند و همچنان به روند شکست ناپذیر بودنشان ادامه می دهند.

همچنین، نفت مسجد سلیمان که فصل قبل تا آخرین روزها در کورس بقا در لیگ برتر بود، در این فصل با مهدی تارتار حسابی خوب عمل کرده و جایگاه بسیار خوبی به نسبت سال‌های گذشته دارد. این تیم با داشتن رکورد 9 تساوی در 12 هفته، رکورددار تمام ادوار لیگ برتر محسوب می‌شود اما مهم‌ترین موضوع درباره این تیم مربوط به روند شکست ناپذیری آن است.

شاگردان مهدی تارتار هم دیگر تیم شکست ناپذیر مسابقات هستند و جلوی باخت‌های این تیم عدد صفر درج شده است. آن‌ها بازی‌های مهم‌شان را هم انجام داده‌اند و فقط یک بازی با استقلال باقی مانده است.

دیگر صاحبان عدد صفر، گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر است.

دو تیم تازه لیگ برتری شده، در هفته های  اخیر بردی نداشتند و در انتهای جدول قرار گرفته‌اند. گل گهر فصل را با وینگو بگوویچ آغاز کرد اما به علت ناکامی در کسب پیروزی به سراغ مجید جلالی رفتند اما این مربی هم برای آن‌ها بردی را کسب نکرده و همچنان بدون برد است.

آخرین تیم جدول رده‌‌‌بندی هم شاهین بوشهر است که با نتایجی که در هفته‌های اخیر کسب کرده، ضعیف‌ترین تیم لقب گرفته است. بعد از ناکامی عبدالله ویسی در این تیم، مهرداد کریمیان به طور موقت هدایت شاهین را برعهده گرفت و در هفته دهم نیز در یک قدمی پیروزی بود ولی در دقیقه 90 برد را با مساوی عوض کرد. سپس نوبت به کریستیچوویچ رسیده اما او هم کماکان در کسب پیروزی ناکام است.

باید دید روند شکست ناپذیری سپاهان و نفت مسجد سلیمان و روند باخت‌های شاهین و گل گهر چه زمانی خاتمه می یابد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید