عوامل اغتشاش بازی سپیدرود - گل ریحان شناسایی می شوند

نایب رییس هیات فوتبال گیلان می‌گوید عوامل اغتشاش بازی تیم‌های سپیدرود رشت و گل‌ریحان در حال بررسی است و قرار است که در این رابطه جلسه‌ای برگزار شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال، دو تیم سپیدرود رشت و گل‌ریحان البرز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان محمد نصرتی در گل ریحان به پایان رسید.

در اواسط نیمه دوم این بازی، تماشاگران سپیدرود، بعد از گل خوردن تیم‌شان وارد میدان بازی شدند و در زمین مسابقه حاشیه‌هایی را ایجاد کردند که باعث شد بازی متوقف شود و حاشیه‌های مختلفی در این بازی به وجود بیاید.

در این رابطه شهاب مومنی،‌ نایب رییس هیات فوتبال استان گیلان درباره حاشیه‌های این بازی و این که گفته شده بود نیروهای پلیس در مسابقه کم بودند، گفت: نیروی‌های پلیس و امنیتی در این بازی به اندازه کافی حضور داشتند و بعد از شروع حاشیه‌های بازی بازهم نیرو به ورزشگاه اضافه شده تا فضای استادیوم مدیریت شود.

او ادامه داد:‌ پلیس در جریان شلوغی‌ها و حاشیه‌های این بازی فیلم‌ گرفته است تا به طور مستند کار خود را جلو ببرد. در حال حاضر عوامل اغتشاش در حال بررسی هستند و هم‌چنین نیروهای امنیتی نیز مدارکی دارند که در ادامه قرار است در روزهای آینده جلسه‌ای با حضور مسوولان فوتبال گیلان در این رابطه برگزار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید