گزارش جی پلاس

افشای علت غیبت مربی دروازه بان های تیم ملی/ چرا اسپینوسی به ایران نیامد؟

به نظر می‌رسد مشکلات لورن اسپینوسی حل شده و مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی از یکشنبه در تمرینات شرکت خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، حدود یک ماه قبل که تیم ملی فوتبال ایران اردوی تدارکاتی خود را برای دیدار با کامبوج و سپس بحرین آغاز کرد. غیبت لورن اسپینوسی، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در این اردو یکی از ابهام‌های اصلی بود. در غیاب اسپینوسی، محمد حبیبی از کادر فنی تیم امید به اردو اضافه شد و وظیفه آماده‌سازی دروازه‌بان‌هایی چون علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری و پیام نیازمند را بر عهده گرفت.

مشکلات اداری یا بحث در مورد پراخت دستمزد، از دلایل غیبت لورن اسپینوسی بودند. هر چند به صورت رسمی گفته می‌شد مشکلات اداری حضور در مارسی باعث شده تا این مربی در اردوی تیم ملی غیبت کند اما حالا و در روزهایی که مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال را تهدید به فسخ قرارداد کرد و در نهایت دو قسط از قرارداد خود و دستیارانش را هم گرفت، قرار است با کادر فنی کامل به ایران بیاید و تیم ملی را برای بازی مقابل عراق آماده کند.

image_600_400

در کادر فنی ویلموتس، جزء مانو فررا، لورن اسپینوسی هم حضور دارد که به نظر می‌رسد مشکل او برای حضور در تیم ملی حل شده و از یکشنبه وظیفه تمرین با دروازه‌بان‌ها را بر عهده خواهد گرفت. مربی سابق مارسی که در سه اردو همراه تیم ملی بود اما حالا مشخص می‌شود که دلیل غیبتش مشکلات مالی بوده و نه مشکلات اداری. 

 

دیدگاه تان را بنویسید