جی پلاس

159 دقیقه؛ سهم ایرانی‌ها از لیگ اروپا

سهم بازیکنان ایرانی از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا، 159 دقیقه حضور در زمین بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ اروپا از این حیث برای علاقمندان به فوتبال در ایران حساس بود که سه بازیکن ایرانی در این رقابت‌ها حضور داشتند. میلاد محمدی عضو خنت بلژیک است؛ مجید حسینی برای ترابزون‌اسپور ترکیه بازی می‌کند و بهرنگ صفری هم پیراهن مالمو در سوئد را به تن دارد. در بازی‌های این هفته، ترابزون‌اسپور در زمین کراسنودار روسیه و در شرایطی که 90 دقیقه مجید حسینی را در ترکیب داشت، با نتیجه 3 بر یک مغلوب حریف قدرتمند روسی‌اش شد. این ششمین بازی حسینی در این فصل از رقابت‌های مقدماتی و گروهی لیگ اروپا بود. ترابزون‌اسپور از 4 بازی تنها یک امتیاز کسب کرده و بعد از بازل 10 امتیازی و ختافه و کراسنودار 6 امتیازی در انتهای جدول قرار گرفته است.

 

6-tj4x-jpg-5dc48621961c1

مالمو سوئد که بهرنگ صفری، دفاع چپ ایرانی- سوئدی را در اختیار دارد، در زمین لوگانو به مصاف این تیم سوئیسی رفت و به تساوی صفر -صفر رسید. صفری در این بازی در دقیقه 69 جای خود را به کنودسن دانمارکی داد. صفری دوازدهمین حضور خود در ترکیب مالمو؛ در مراحل مقدماتی و گروهی را جشن گرفت. او در این بازی‌ها یک گل نیز به ثمر رسانده است. مالمو با این تساوی 5 امتیازی شد تا بعد از کپنهاگن و دیناموکیف 6 امتیازی در رده سوم جدول قرار بگیرد.

190725ES57131

خنت که هفته قبل و در لیگ بلژیک میلاد محمدی را در ترکیب داشت، در لیگ اروپا و در ورزشگاه فولکس‌آره‌نا میهمان ولفسبورگ بود و توانست حریف آلمانی خود را با نتیجه 3 بر یک شکست بدهد. میلاد محمدی روی نیمکت ذخیره‌ها حضور داشت اما آساره سنگالی در ترکیب اصلی قرار گرفت و 90 دقیقه هم در سمت چپ خط دفاع خنت بازی کرد. میلاد محمدی از مرحله مقدماتی تا امروز که 4 بازی از مرحله گروهی هم گذشته، تنها یک بار مقابل ویتورول رومانی در ترکیب خنت قرار گرفته و آمار او فقط 20 دقیقه بازی است. خنت با این پیروزی ارزشمند 8 امتیازی شد و بالاتر از ولفسبورگ، سنت‌آتین و الکساندریا در صدر جدول قرار گرفت.

horJAdExmSKzuQRSQhchtSlo0uQ

سهم بازیکنان ایرانی از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا، 159 دقیقه بازی بود. 90 دقیقه متعلق به مجید حسینی است و 69 دقیقه هم بهرنگ صفری. میلاد محمدی هم بازی نکرد تا آمار بازیکنان ایرانی بهتر از همیشه نباشد.  

 

 

دیدگاه تان را بنویسید