جی پلاس

گل ایرانی برای الشحانیه/ رضاییان، آقای گلی در خط دفاع!

رامین رضاییان پنجمین گل خود را با ارسال یک ایرانی به ثمر رساند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، رامین رضاییان اواسط فصل قبل و بعد از ناکامی در اوستنده به لیگ قطر رفت تا پیراهن الشحانیه را بپوشد. تیمی نه چندان قدرتمند که البته با درخشش رضاییان در لیگ ستارگان ماند تا فصل 2020-2019 هم یکی از باشگاه‌های حاضر در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی در قطر باشد. الشحانیه با تمدید قرارداد رضاییان و البته جذب هافبکی پرآوازه به نام نایجل دی‌یونگ هلندی و همچنین علی فریدون، مهاجم ایرانی الاهلی خودش را برای درخشش در لیگ قطر آغاز کرد اما حالا که 10 هفته از بازی‌ها گذشته، تنها 4 امتیاز کسب کرده و در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد.

رضاییان که این فصل یکی از ستاره‌های لیگ قطر بوده، در 10 بازی اخیر 5 گل سرنوشت‌ساز برای الشحانیه به ثمر رسانده و بی‌شک بهترین بازیکن این تیم نیز بوده است. مدافع راستی که برخلاف سایر هم‌پستی‌های خود پیراهن شماره 10 را پوشیده و به عنوان یک دفاع کناری، نه تنها مقابل مهاجمان حریف می‌ایستد بلکه در نفوذها هم شرکت می‌کند. نمونه‌اش بازی با الریان قدرتمند که رضاییان موفق شد ارسال علی فریدون را به گل تساوی الشحانیه تبدیل کند.

355278_842

این گل حاصل تلاش دو بازیکن ایرانی بود. شاید کمتر کسی نام علی فریدون را شنیده باشد اما این مهاجم که سال‌ها برای الاهلی توپ می‌زد و حالا پیراهن الشحانیه را پوشیده، اصالتی ایرانی دارد و با پیراهن شماره 9 در ترکیب الشحانیه بازی می‌کند. علی فریدون 27 ساله که این فصل تنها یک گل برای الشحانیه زده، در دقیقه 68 از سمت چپ توپی را ارسال کرد که رضاییان پیش‌تاخته توانست آن را به گل دوم الشحانیه تبدیل کند. گلی حاصل هماهنگی دو بازیکن ایرانی که یک امتیاز برای الشحانیه به ارمغان آورد.

download

رامین رضاییان با این گل در جدول بهترین گلزن‌ها هم جهش خوبی داشت و به رده چهارم رسید. بغداد بونجاح با 9 گل زده صدرنشین است و رضاییان همراه با سه بازیکن دیگر از جمله کریم انصاری‌فرد با 5 گل زده در رده چهارم قرار دارد. نکته جالب درباره رضاییان، تعداد برابر گل‌های او با کریم انصاری‌فرد است. با این تفاوت که او دفاع راست است و کریم نقش مهاجم نوک را در السیلیه بازی می‌کند. نکته جالب دیگر تعداد گل‌های الشحانیه است. این تیم تنها 7 گل در 10 بازی به ثمر رسانده که 5 گل سهم رضاییان بوده است.  

 

 

دیدگاه تان را بنویسید