جی پلاس

دیوید توکلی؛ غول ایرانی که پدیده لیگ نروژ شد

دیوید توکلی با 10 گل زده به یکی از پدیده‌های لیگ نروژ تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، فوتبالیست‌های دورگه ایرانی در سراسر جهان مشغول بازی هستند، بدون اینکه کسی خبری از آن‌ها داشته باشد. بعد از سامان قدوس، اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد، دنیل داوری و خیلی بازیکنان دیگر، حالا دیوید توکلی به عنوان مهاجمی ایرانی در لیگ نروژ حضور دارد. بازیکنی با قامت 193 سانتیمتر که روزهای خوبی را در این کشور اروپایی سپری می‌کند.

IMG_4740

خبرمرتبط؛

دیوید توکلی جانشین گوچی در تراکتور!

دیوید توکلی 27 ساله فوتبال خود را در نروژ آغاز کرده و حالا در لیگ یک این کشور توپ می‌زند. او این فصل را با اسکید آغاز کرد و در 16 بازی 7 گل برای این تیم به ثمر رساند. همین درخشش باعث شد تا در نقل و انتقالات نیم‌فصل، توکلی با پیشنهاد فوم مواجه شود و پیراهن این تیم قدرتمند را بپوشد. این مهاجم ایرانی در 7 بازی، 3 گل هم برای فوم به ثمر رسانده تا جزو برترین گلزن‌های لیگ یک نروژ باشد.

image

فوم در این فصل جزو تیم‌های مدعی صعود محسوب می‌شود. این تیم در جدول ابوبس‌لیگ با کسب 45 امتیاز از 29 بازی در رده چهارم قرار دارد و یکی از تیم‌های حاضر در پلی‌اف صعود به لیگ برتر نروژ خواهد بود. باید ببینیم دیوید توکلی با گل‌هایش می‌تواند زمینه‌ساز صعود فوم به لیگ برتر نروژ شود یا نه؟

 

دیدگاه تان را بنویسید