یزد میزبان مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی شد

بعد از بررسی‌های صورت گرفته، شهر یزد به عنوان میزبان مراحل نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی انتخاب شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بعد از مشخص شدن تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی نوزدهمین دوره مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، سازمان لیگ با رعایت اصل بی‌طرفی میزبان مراحل نیمه نهایی و نهایی را معرفی کرد.

بعد از بررسی گزینه‌های مختلف برای میزبانی از مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی، امروز تفاهم نامه رسمی میان رییس سازمان لیگ کشتی و رئیس هیئت کشتی استان یزد برای برگزاری این مسابقات در تاریخ 22 آبان ماه امضا شد.

عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس سازمان لیگ کشتی با اعلام این خبر گفت: هدف از این انتخاب در ابتدا این بود که می‌خواستیم مسابقات مرحله نیمه نهایی و نهایی در یک استان بی طرف برگزار شود. استان یزد هم تقریبا مرکزیت داشت و از طرفی با توجه به علاقه مندی مدیرکل ورزش و جوانان این استان و رییس هیات کشتی یزد برای برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی، تفاهم نامه امروز به امضا رسید.
وی افزود: با اینکه استان‌های دیگری بودند که سابقه و تجربه بیشتری برای میزبانی از مسابقات کشتی داشتند، اما سیاست ما بر این بود با اعطای میزبانی به یزد که کشتی در این استان کمتر توسعه یافته بوده، موجب رشد و تعالی کشتی در این استان یزد شویم.

رئیس هیئت کشتی استان یزد نیز در این باره گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا مسابقاتی در شان نام کشتی ایران برگزار کنیم. با صداوسیما و سایر عوامل اجرایی هماهنگی های لازم صورت گرفته تا میزبان خوبی برای فینال لیگ برتر کشتی فرنگی باشیم. قطعا در فرصت باقی مانده هم سالن مسابقات را که 5 هزار نفر ظرفیت دارد، بیش از قبل تجهیز می کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید