چراغ سبز امباپه به رئال مادرید

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پی اس جی اطمینان دارد که رئال برای جذب او اقدامی جدی انجام خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تابستان 2017 بود که کیلیان امباپه به عنوان پدیده فوتبال اروپا خواهان جدایی از موناکو شد. او فصلی به یادماندنی با موناکو رقم زده بود و می خواست وارد یک چالش بزرگتر شود.

 

رئال مادرید سخت به دنبال جذب او بود و مذاکراتی بسیار خوب نیز با موناکو داشت. در یک مقطع رسانه های اسپانیایی خبر از توافق نهایی دو باشگاه داد و اینکه رئال 180 میلیون یورو برای جذب امباپه پرداخت خواهد کرد اما در نهایت او با چرخشی عجیب راهی پاری سن ژرمن شد.

امباپه که متولد پاریس است، ترجیح داد فوتبالش را در زادگاهش ادامه دهد و حالا در سومین فصل حضورش در پی اس جی تبدیل به ستاره تعیین کننده این تیم شده است. رئال البته همچنان فعالیت های امباپه را زیر نظر دارد و گفته می شود تابستان بعد برای جذب وی وارد عمل خواهد شد.

 

وادیم واسیلیف رئیس سابق باشگاه موناکو در این رابطه نظرات جالبی دارد. او به تله فوت گفت که امباپه در انتظار پیشنهاد رئال است:« معتقدم امباپه در انتخاب پی اس جی اشتباه نکرد چرا که رئال دیر یا زود برای جذب وی اقدام خواهد کرد. امباپه خودش به من گفت که رئال متتظرش می ماند و هواداران در سانتیاگو برنابئو وی را تشویق خواهند کرد.

در آن مقطع رئال برای جذب امباپه پول بیشتری هزینه می کرد ولی خود بازیکن دوست داشت به پی اس جی برود. او معتقد بود که برای پیوستن به رئال هنوز زود است و تردیدهایی داشت ولی از همان ابتدا می دانست که مقصد نهایی اش رئال خواهد بود. دیر یا زود او را با پیراهن سفید رئال خواهیم دید.»

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید