حضور بازیگر تلویزیونی در تمرین استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که شیخ دیاباته مهاجم خارجی آبی‌پوشان مورد توجه بازیکنان قرار گرفته بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار مقابل صنعت نفت آبادان ساعت 15:45 امروز (یکشنبه) در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

* فرشید باقری، داریوش شجاعیان و محسن کریمی غایبان تمرین بودند. این 3 بازیکن مصدوم هستند که شجاعیان و کریمی رباط صلیبی پاره کرده و وضعیت باقری نیز برای دیدار با صنعت نفت مشخص نیست.

* شیخ دیاباته مهاجم اهل کشور مالی استقلال که در دیدار برابر تراکتور زننده 3 گل بود، امروز با استقبال بازیکنان و کادر فنی روبه‌رو شد و آنها با مهاجم بلندقامت خود شوخی می‌کردند.

* تمرین با صحبت‌های استراماچونی آغاز شد و سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان نکاتی در خصوص بازی با صنعت نفت به شاگردانش گوشزد کرد.

* پویا امینی بازیگر سینما و تلویزیون میهمان تمرین آبی‌پوشان بود.

* بازیکنان پس از اینکه خودشان را گرم کردند زیر نظر کادر فنی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* شخصی در محل تمرین استقلال با یکی از دستیاران استراماچونی صحبت کرد و به او گفت که پسرش فوتبالیست خوبی است و می‌تواند در تمرینات شرکت کند اما دستیار استراماچونی به او گفت که باید در این زمینه با باشگاه هماهنگ کند.

دیدار استقلال - صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر، از ساعت 15:30 روز سه شنبه هفته جاری به قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید