مهاجم سابق رئال: باید گرت بیل را رایگان بفروشند!

پردراگ میاتوویچ، مهاجم رئال مادرید، باور دارد که اگر گرت بیل خواهان جدایی از این تیم است، مدیران باشگاه باید حتی اگر شده به صورت رایگان او را به تیم دیگری منتقل کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ستاره ولز در سال 2013 از تاتنهام جدا شده و با امضای قراردادی به ارزش 91 میلیون یورو به رئال مارید پیوست و از آن زمان نقش مهمی نیز در موفقیت های این تیم ایفا کرد. اما حالا آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار گرفته و با توجه به اتفاقاتی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی رخ داد و او را تا پای امضای قرارداد با تیم های دیگر پیش برد، احتمال جدایی او بسیار زیاد است. پرداخت دستمزد هفتگی 380 هزار یورویی بیل برای سایر تیم ها دشوار است و همین موضوع باعث شده که او به حضور خود در پایتخت اسپانیا ادامه دهد.

میاتوویچ در گفتگو با کادناسر درباره شرایط بازیکن تیم ملی ولز اظهار داشت: " مادرید خواهان فروش این بازیکن در طول تابستان بود اما آنها نتوانستند راه حلی برای این موضوع پیدا کنند. باید تصمیمی در این باره گرفته شود. او هنوز سه سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و این همه چیز را پیچیده و دشوار می کند. فکر می کم از نظر آماری بیل بازیکن سودآوری بوده است. اگر با این دستمزد نمی تواند انگیزه ای داشته باشد بهتر است که به صورت رایگان به تیم دیگری فروخته شود تا باشگاه مجبور به پرداخت چنین دستمزدی نباشد. شاید انتقال او این ارزش را داشته باشد حتی اگر پولی که فکر می کردید را دریافت نکنید. هیچ شکی در این باره وجود ندارد. " 

 

دیدگاه تان را بنویسید