اسامی بازیکنان اعزامی به جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ساحلی برای اعزام به مسابقات جام بین قاره‌ای (امارات-۲۰۱۹) از سوی سرمربی تیم اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نهمین دوره از مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی از چهاردهم تا هجدهم آبان سال جاری در امارات آغاز می‌شود. این رقابت‌ها پس از مسابقات جام جهانی که زیر نظر فیفا برگزار می‌شود و بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی که آنوک (کمیته‌های ملی المپیک) مسوول برگزاری آن است، به عنوان معتبرترین رویداد فرا قاره‌ای فوتبال ساحلی به شمار می‌رود.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در این رقابت‌ها در گروه دوم با تیم‌های روسیه، مکزیک و مصر هم‌گروه است. ضمن این که امارات، میزبان مسابقات در گروه یک به مصاف تیم‌های ایتالیا، اسپانیا و ژاپن می‌رود.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی متصل به اعزام از سوی عباس هاشم‌پور، سرمربی تیم به شرح زیر اعلام شده است:

مسلم مسیگر، مصطفی کیانی، حسن عبداللهی، محمد معصومی‌زاده، علی میرشکاری، حمید بهزادپور، محمدعلی مختاری، مهدی شیرمحمدی، سعید پیرامون، امیرحسین اکبری، محمد احمدزاده، پیمان حسینی.

بازیکنان دعوت شده باید عصر روز جمعه (دهم آبان) خود را به کادرفنی در هتل یزدان معرفی کنند.

نخستین تمرین ساحلی‌بازان کشورمان ساعت ۱۵:۰۰ روز شنبه (یازدهم آبان) برگزار می‌شود و نمایندگان رسانه‌های گروهی برای تهیه گزارش می‌توانند در ۳۰ دقیقه ابتدایی این نوبت تمرینی در زمین ساحلی مرکز ملی فوتبال حضور یابند.

 

دیدگاه تان را بنویسید