پیشنهاد نجومی رئال مادرید به پل پوگبا؟

باشگاه رئال مادرید قصد دارد در تازه‌ترین اقدامش بار دیگر شانس خود را برای به خدمت گرفتن پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد امتحان کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نشریه «اوکی دیاریو» اسپانیا با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه رئال مادرید قصد دارد در ماه ژانویه پیشنهادی 150 میلیون یورویی به باشگاه منچستریونایتد به منظور به خدمت گرفتن پل پوگبا ارائه کند، این در حالی است که به نظر می‌رسد این هافبک فرانسوی برنامه‌ای برای تمدید قرارداد با منچستریونایتد ندارد.

گفته می‌شود پوگبا یکی از اهداف اصلی زین‌الدین زیدان برای تقویت ترکیب رئال مادرید است تا شاید با اضافه شدن این بازیکن به جمع کهکاشانی‌ها در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، زیزو بتواند رئال را که شروع خوبی در فصل جاری نداشته، به ثبات برساند.

باشگاه منچستریونایتد به دنبال تمدید قراداد هافبک 26 ساله خود است، اما مدیر برنامه‌های پوگبا شرط تمدید قرارداد این بازیکن را افزایش دستمزد وی به 600 هزار پوند در هفته عنوان کرده است که به نظر می‌رسد این ترفندی برای مجاب کردن مدیران باشگاه منچستریونایتد به فروش پوگبا باشد.

پوگبا در این تابستان اخیر هم به شدت مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس قرار داشت، اما در نهایت این باشگاه منچستریونایتد بود که موفق شد ستاره خط میانی خود را با قیمت بالایی (180 میلیون پوند) که روی او گذاشت، حفظ کند.

هافبک فرانسوی شیاطیت سرخ که فصل گذشته در 35 بازی لیگ برتری برای شیاطین سرخ به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 13 گل، 9 گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت، در این تابستان در مراسمی در شهر توکیوی ژاپن اعلام کرد که به دنبال تجربه چالشی جدید است و از علاقه‌اش به ترک اولدترافورد سخن گفت.

این بازیکن 26 ساله دو سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با منچستریونایتد باقی مانده است، اما باشگاه منچستریونایتد می‌تواند این قرارداد را برای یکسال دیگر تمدید کند.

پوگبا که در حال حاضر به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا مصدوم است و تا یک ماه دیگر خانه‌نشین خواهد بود، این فصل تنها در 6 بازی از رقابت‌های مختلف برای منچستر به میدان رفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید